Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Książka = Book ; KS/4/2002/R04P02
Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
[5], 201-208 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 208
Article presents issues related to efficiency in Web based advertising. One of the problems is selectively targeting advertisements to Web users based on their specific interests and other information without compromising personal privacy. Among other existing solutions multicriteria optimization approach to campaign optimization has been proposed as possible way of non-intrusive targeting. Presented models can be implemented as base for two level decision support system.
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
Oct 15, 2021
Aug 18, 2021
32
https://rcin.org.pl./publication/242429
Jankowski, Jarosław
Jankowski, Jarosław. Autor