Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Książka = Book ; KS/4/2009/T11P19
Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
[2], 219-230 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 229-230
Systemy nauczania na odległość coraz częściej zastępują tradycyjne formy kształcenia. W artykule poruszono problem dopasowania takiego systemu do użytkownika oraz problem doboru materiału dydaktycznego do potrzeb klienta. Informacje dostarczone przez użytkownika do systemu wyszukującego są często nieprecyzyjne, w takim wypadku przydatne stają się zbiory rozmyte. Opisano koncepcję modelu systemu doboru materiałów dydaktycznych. Model oparty jest na intuicjonistycznych zbiorach rozmytych.
Creative Commons Attribution BY 4.0 license
Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -
Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences
Library of Systems Research Institute PAS
Oct 15, 2021
Jul 19, 2021
33
https://rcin.org.pl./publication/234674