Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Książka = Book ; KS/5/2000/T2P18
Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
[1-2], 220-233 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 232-233
Celem tego referatu jest ukazanie sposobu wykorzystania witryny internetowej www w Systemie Informacji Marketingowej do prowadzenia badań marketingowych mających na celu kształtowanie produktów ściśle opartych na potrzebach nabywców. Autor przedstawi na początek krótkie podłoże teoretyczne z zakresu marketingu wskazujące na kształtowanie produktu, następnie zostanie przedstawiona jedna z technik statystycznych, która może być wykorzystywana przy procedurze kształtowania produktów oraz przykładowy sposób jej wykorzystania w oparciu o „tradycyjny" sposób zbierania informacji źródłowych. Ostatnim elementem będzie wskazanie możliwych sposobów implementacji tej metody na stronach www, tak, aby potencjalnie ogromna rzesza osób odwiedzających witrynę dostarczała stale informacji sprawiła, że produkt lepiej odpowiada potrzebom nabywców.
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
15 paź 2021
25 sie 2021
50
https://rcin.org.pl./publication/243543