Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Książka = Book ; KS/5/2000/T2P18
Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
[1-2], 220-233 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 232-233
Celem tego referatu jest ukazanie sposobu wykorzystania witryny internetowej www w Systemie Informacji Marketingowej do prowadzenia badań marketingowych mających na celu kształtowanie produktów ściśle opartych na potrzebach nabywców. Autor przedstawi na początek krótkie podłoże teoretyczne z zakresu marketingu wskazujące na kształtowanie produktu, następnie zostanie przedstawiona jedna z technik statystycznych, która może być wykorzystywana przy procedurze kształtowania produktów oraz przykładowy sposób jej wykorzystania w oparciu o „tradycyjny" sposób zbierania informacji źródłowych. Ostatnim elementem będzie wskazanie możliwych sposobów implementacji tej metody na stronach www, tak, aby potencjalnie ogromna rzesza osób odwiedzających witrynę dostarczała stale informacji sprawiła, że produkt lepiej odpowiada potrzebom nabywców.
Creative Commons Attribution BY 4.0 license
Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -
Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences
Library of Systems Research Institute PAS
Oct 15, 2021
Aug 25, 2021
50
https://rcin.org.pl./publication/243543