Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Książka = Book ; KS/1/2003/T33R03P03
Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
[4], 155-168 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 167-168
W artykule przedstawiono charakterystykę modeli komunikacji marketingowej w mediach interaktywnych oraz podejście rozmyte do planowania kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie. Wykorzystanie modelu rozmytego optymalizacji wielokryterialnej pozwoliło na ujęcie nieprecyzyjnych danych pomiarowych i uwzględnienie czynników niepewności, co pozwala na lepsze odzwierciedlenie i interpretację problemów decyzyjnych.
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
15 paź 2021
1 lut 2021
0
https://rcin.org.pl./publication/193218