Język metadanych
Książka = Book ; KS/1/2003/T33R03P03
Twórca: Wydawca:Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
Miejsce wydania: Data wydania/powstania: Opis:[4], 155-168 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 167-168
Typ obiektu: Abstrakt:W artykule przedstawiono charakterystykę modeli komunikacji marketingowej w mediach interaktywnych oraz podejście rozmyte do planowania kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie. Wykorzystanie modelu rozmytego optymalizacji wielokryterialnej pozwoliło na ujęcie nieprecyzyjnych danych pomiarowych i uwzględnienie czynników niepewności, co pozwala na lepsze odzwierciedlenie i interpretację problemów decyzyjnych.
Czasopismo/Seria/cykl: Typ zasobu: Szczegółowy typ zasobu: Źródło: Język: Język streszczenia: Prawa:Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Zasady wykorzystania:Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Digitalizacja:Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
Dofinansowane ze środków: Dostęp:Treść tej publikacji znajduje się poza biblioteką cyfrową.
Kliknij link poniżej, aby wyświetlić treść.
https://www.ibspan.waw.pl/~alex/OZwRCIN/WA777_0_KS-2003-01-T33R03P03_Zastosowania informatyki i analizy systemowej w zarządzaniu * Techniki internetowe w zarządzaniu * Modelowanie kampanii reklamowych w internecie z uwzględnieniem czynników niepewności_content.pdf