Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Książka = Book ; KS/4/2009/T11P19
Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
[2], 219-230 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 229-230
Systemy nauczania na odległość coraz częściej zastępują tradycyjne formy kształcenia. W artykule poruszono problem dopasowania takiego systemu do użytkownika oraz problem doboru materiału dydaktycznego do potrzeb klienta. Informacje dostarczone przez użytkownika do systemu wyszukującego są często nieprecyzyjne, w takim wypadku przydatne stają się zbiory rozmyte. Opisano koncepcję modelu systemu doboru materiałów dydaktycznych. Model oparty jest na intuicjonistycznych zbiorach rozmytych.
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
Oct 15, 2021
Jul 19, 2021
33
https://rcin.org.pl./publication/234674