Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Książka = Book ; KS/1/2003/T33R02P01
Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
[4], 81-92 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 92
Zasadniczym celem niniejszego referatu jest analiza wariantów wprowadzenia specjalistycznych systemów informatycznych do firmy, na przykładzie agencji reklamowej. W pierwszej części opracowania przedstawiono skrócona charakterystykę firmy, ze szczególnym uwzględnieniem działających w niej systemów informatycznych. W drugiej możliwe warianty informatyzacji i ich analizę kosztową oraz czynniki stymulujące i przeciwdziałające informatyzacji oddziaływające na zastosowanie każdego z rozpatrywanych wariantów. W końcowej części pracy ukazano ocenę punktową proponowanych rozwiązań oraz wyciągnięto wnioski z analizy porównawczej.
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
Oct 15, 2021
Feb 1, 2021
0
https://rcin.org.pl./publication/193226