Bereziński, Mirosław ; Falkowska-Singer, Zofia ; Wagner, Dariusz W.
Raport Badawczy = Research Report ; RB/31/2001
Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
20 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 17-20
W pracy skupiono się na przedstawieniu kluczowego znaczenia ścieżki filozoficznej dla całego procesu edukacji gimnazjalnej oraz integracyjnej roli matematyki w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. Zwrócono uwagę na ideę interdyscyplinarności wiedzy naukowej zdobywanej w szkole.
Raport Badawczy = Research Report
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
Oct 19, 2021
Sep 17, 2020
52
https://rcin.org.pl./publication/174780
Bereziński, Mirosław Inkielman, Michał (1937– ) Wagner, Dariusz W.
Bereziński, Mirosław Wagner, Dariusz W.
Bereziński, Mirosław Inkielman, Michał (1937– ) Wagner, Dariusz W.
Straszak, Andrzej (1931– )
Kopczyński, Andrzej Onufry (1735–1817)