Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Raport Badawczy = Research Report ; RB/83/2007
Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
17 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 17
W pracy przedstawiono wpływ strategii prowadzenia negocjacji na tożsamość i wizerunek firmy, które to są przedmiotem oddziaływania public relations.
Raport Badawczy = Research Report
Creative Commons Attribution BY 4.0 license
Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -
Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences
Library of Systems Research Institute PAS
Oct 19, 2021
Oct 28, 2020
51
https://rcin.org.pl./publication/180367
Edition name | Date |
---|---|
RB-2007-83 : Winch Sławomir : Negocjacje jako narzędzie public relations | Oct 19, 2021 |
Kępiński, Marcin
Kamiński, Marek Kazimierz (1948–2020)
Szwaciński, Tomasz