Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Raport Badawczy = Research Report ; RB/74/2009
Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
31 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 29-31
W raporcie przedstawiono ogólny kontekst współczesnych badań nad modelowaniem procesów edukacyjnych jako czynnika świadomego i celowego kształtowania kapitału ludzkiego. Omówiono podstawowe mankamenty metodologiczne i merytoryczne obciążające obecną teorię modelowania procesów edukacyjnych. Zwrócono uwagę na to, że podobnie jak w matematyce deterministycznej do konstruowania modeli dynamicznych korzysta się z teorii równań różniczkowych, tak do konstruowania modeli dynamicznych w warunkach przypadkowości trzeba korzystać z teorii stochastycznych równań różniczkowych.
Raport Badawczy = Research Report
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
19 paź 2021
28 paź 2020
35
https://rcin.org.pl./publication/180375
Bereziński, Mirosław Wagner, Dariusz W.
Bereziński, Mirosław Inkielman, Michał (1937– ) Wagner, Dariusz W.
Bereziński, Mirosław Inkielman, Michał (1937– ) Wagner, Dariusz W.
Straszak, Andrzej (1931– )
Bereziński, Mirosław Wagner, Dariusz W.
Bereziński, Mirosław Wagner, Dariusz W.
Bereziński, Mirosław Wagner, Dariusz W.
Bereziński, Mirosław Wagner, Dariusz W.