Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Wieloaspektowy statystyczny model sterowania procesem edukacyjnym

Inny tytuł:

Raport Badawczy = Research Report ; RB/45/2005

Wydawca:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

42 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 40-42

Abstrakt:

W pracy zaproponowano metodę przeprowadzania pewnej kategoryzacji, opartą na traktowaniu zbiorowości studentów jako populacji statystycznej. Sformułowano kryterium jednorodności uwzględniające wieloaspektowość ocen studentów i przedstawiono iteracyjną procedurę prowadzącą do podziału populacji studentów na grupy jednorodne. Podano przykład zastosowania metody w edukacji.

Czasopismo/Seria/cykl:

Raport Badawczy = Research Report

Szczegółowy typ zasobu:

Report

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:139644

Źródło:

RB-2005-45

Język:

pol

Język streszczenia:

pol

Prawa:

Creative Commons Attribution BY 4.0 license

Zasady wykorzystania:

Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -

Digitalizacja:

Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences

Lokalizacja oryginału:

Library of Systems Research Institute PAS

Dofinansowane ze środków:

Operational Program Digital Poland, 2014-2020, Measure 2.3: Digital accessibility and usefulness of public sector information; funds from the European Regional Development Fund and national co-financing from the state budget.

Dostęp:

Open

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 paź 2021

Data dodania obiektu:

17 wrz 2020

Liczba pobrań / odtworzeń:

60

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl./publication/175094

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji