Instytut Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
Autorka przedstawia główne założenia i treści monografii naukowej Magdaleny Smoleń-WawrzusiszynPolskie dyskursy marketingu. Perspektywa lingwistyczna. Praca ta zostaje usytuowana w kontekście krytycznejanalizy dyskursu i badań nad profesjolektami tzw. nowych zawodów. Zmiany zachodzące w obrębietego stylu/stylów stają się indeksem zmian w społecznej i kulturowej rzeczywistości Polski po 1989 r.,m.in. wzmożonych postaw i praktyk konsumenckich Polaków.
10.17651/SOCJOLING.33.19 ; oai:rcin.org.pl:164651
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
5 mar 2021
5 mar 2021
136
https://rcin.org.pl./publication/198971
Zawadzka-Paluektau, Natalia
Łącka-Badura, Jolanta
Skowronek, Katarzyna.
Jarosz, Beata