Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Czy języki marketingu „mogą kłamać”? Recenzja monografii Magdaleny Smoleń-Wawrzusiszyn "Polskie dyskursy marketingu. Perspektywa lingwistyczna"

Twórca:

Skowronek, Katarzyna ORCID

Data wydania/powstania:

2019

Typ zasobu:

Tekst

Wydawca:

Instytut Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk

Miejsce wydania:

Kraków

Abstrakt:

Autorka przedstawia główne założenia i treści monografii naukowej Magdaleny Smoleń-WawrzusiszynPolskie dyskursy marketingu. Perspektywa lingwistyczna. Praca ta zostaje usytuowana w kontekście krytycznejanalizy dyskursu i badań nad profesjolektami tzw. nowych zawodów. Zmiany zachodzące w obrębietego stylu/stylów stają się indeksem zmian w społecznej i kulturowej rzeczywistości Polski po 1989 r.,m.in. wzmożonych postaw i praktyk konsumenckich Polaków.

Czasopismo/Seria/cykl:

Socjolingwistyka

Tom:

33

Strona pocz.:

289

Strona końc.:

295

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł

Format:

PDF

Identyfikator zasobu:

10.17651/SOCJOLING.33.19 ; oai:rcin.org.pl:164651

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Dostęp:

Otwarty

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji