Język metadanych
Instytut Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
Miejsce wydania: Data wydania/powstania: Temat i słowa kluczowe:krytyczna analiza dyskursu ; profesjolekt ; dyskurs marketingu ; zmiany społeczno-kulturowew Polsce po 1989 r.
Abstrakt:Autorka przedstawia główne założenia i treści monografii naukowej Magdaleny Smoleń-WawrzusiszynPolskie dyskursy marketingu. Perspektywa lingwistyczna. Praca ta zostaje usytuowana w kontekście krytycznejanalizy dyskursu i badań nad profesjolektami tzw. nowych zawodów. Zmiany zachodzące w obrębietego stylu/stylów stają się indeksem zmian w społecznej i kulturowej rzeczywistości Polski po 1989 r.,m.in. wzmożonych postaw i praktyk konsumenckich Polaków.
Czasopismo/Seria/cykl: Tom: Strona pocz.: Strona końc.: Typ zasobu: Szczegółowy typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Język streszczenia: Prawa:Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Zasady wykorzystania: Dostęp: