Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Instytut Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
Niniejszy tekst stanowi recenzję książki The Many Faces of Multilingualism. Language Status, Learning and Use Across Contexts pod redakcją Piotra Romanowskiego i Martina Guardado. Omawiana pozycja podejmuje problematykę wielojęzyczności, jednego z najbardziej dyskutowanych zjawisk w językoznawstwie stosowanym i socjolingwistyce w ostatnim czasie. Tom składający się z 11 rozdziałów, podzielony jest na dwie tematyczne części: „(Społeczno)-lingwistyczne aspekty wielojęzyczności” i „Pedagogiczne aspekty wielojęzyczności”. Autorzy (wszyscy wielojęzyczni), pochodzący z różnych krajów (np. z Polski, Łotwy, Kanady, Brazylii, Japonii, RPA), badają poszczególne kwestie związane z edukacją wielojęzyczną i analizują wyzwania wielojęzycznego społeczeństwa.
kliknij tutaj, żeby przejść ; oai:rcin.org.pl:233338
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
2 sty 2023
26 sty 2022
98
https://rcin.org.pl./publication/270358
Maciąg-Fiedler, Agnieszka
Murrmann, Julia Magdalena
Wróbel, Szymon
Kraushar, Aleksander (1843–1931)
Mossakowski, Mirosław Jan (1929–2001)
Mossakowski, Mirosław Jan (1929–2001)
Mościcki, Henryk (1881–1952) Drukarnia Aleksandra Ginsa