• Wyszukaj w całym Repozytorium
  • Piśmiennictwo i mapy
  • Archeologia
  • Baza Młynów
  • Nauki przyrodnicze

Szukaj w Repozytorium

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Piśmiennictwo i mapy

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Archeologia

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Baza Młynów

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Nauki przyrodnicze

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Parateksty gier cyfrowych – odbiór gry a paratekstualne funkcje i procesy

Twórca:

Żmuda, Michał

Data wydania/powstania:

2017

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 3 (2017)

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. J. D. Bolter, R. Grusin, Remediation. Understanding New Media, MIT Press, Cambridge 2000.
2. M. Carter, Emitexts and Paratexts: Propaganda in EVE Online, „Games & Culture” 2015 10 (4).
3. M. Consalvo, Cheating. Gaining Advantage in Videogames, MIT Press, Cambridge 2009.
4. U. Eco, Lector in fabula, przeł. P. Salwa, PIW, Warszawa 1994.
5. A. R. Galloway, The Interface Effect, Polity Press, Cambridge 2012.
6. G. Genette, Palimpsesty. Literatura drugiego stopnia, przeł. T. Stróżyński i A. Milecki, Wydawnictwo słowo/obraz terytoria, Gdańsk 2014.
7. G. Genette, Paratexts: Thresholds of interpretation, przeł. J. E. Lewin, Cambridge University Press, Cambridge-Nowy Jork 2001.
8. A. Gwóźdź, Obok filmu, między mediami, w: Pogranicza audiowizualności, red. A. Gwóźdź, Universitas, Kraków 2010.
9. V-M. Karhulahti, Feelies: The Lost Art of Immersing the Narrative, w: Proceedings of DiGRA Nordic 2012 Conference. http://www.digra.org/digitallibrary/publications/feelies-the-lost-art-of-immersing-the-narrative/ (28.02.2015).
10. C. A. Kocurek, The treachery of pixels: Reconsidering feelies in an era of digital play, “Journal of Gaming & Virtual Worlds” 2013 5 (3).
https://doi.org/10.1386/jgvw.5.3.295_1
11. K. M. Maj, Światotwórstwo w perspektywie narratologicznej, „Literatura popularna” 2014 t. 2.
12. M. McLuhan, Understanding Media. The Extensions of Man, MIT Press, Cambridge-London 1994.
13. S. Mukherjee, Video Games and Storytelling. Reading Games and Playing Books, Palgrave Macmillian, Houndmills-Basingstoke-Hampshire 2015.
https://doi.org/10.1057/9781137525055
14. A. Rockenber, Video Game Framings, w: Examining Paratextual Theory and its Application in Digital Culture, red. N. Desrochers i D. Apollon, Information Science Reference, Hershey 2014.
15. G. Stanitzek, Text and Paratexts in Media, przeł. E. Klein, „Critical Inquiry” 2005 32 (1).
https://doi.org/10.1086/498002

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

3

Strona pocz.:

363

Strona końc.:

380

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł naukowy oryginalny

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:66266 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2017.3.22

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dostęp:

Otwarty

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2 paź 2020

Data dodania obiektu:

26 wrz 2018

Liczba pobrań / odtworzeń:

3792

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl./publication/85820

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji