Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
21 cm ; Pol. text, eng. summary
1. Consalvo M., The Future of Game Studies, https://www.academia.edu/20516395/The_Future_of_Game_Studies [dostęp: 11.07.2017]
2. Kapell M. (2015), The play versus story divide in game studies: critical essays, Jefferson, North Carolina: McFarland & Company, Inc.
3. Krawczyk S., Sterczewski P. i Kominiarczuk M. (2017), Groznawstwo, którego nie było: Polemika z książką Katarzyny Marak i Miłosza Markockiego Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze, Teksty Drugie 3/2017, ss. X-X.
4. Marak K. i Markocki M. (2016), Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze: studia przypadków, Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
5. Nielsen S. et al (2013), Understanding video games : the essential introduction, New York: Routledge.
https://doi.org/10.4324/9780203116777
6. Surdyk A. (2009), Status naukowy ludologii. Przyczynek do dyskusji, Homo Ludens. 1(1), ss. 223 – 244.
7. https://us.battle.net/d3/en/console/ [dostęp: 23.06.2016]
8. http://www.ck.gov.pl/articles/id/10.html [dostęp: 22.06.2016]
oai:rcin.org.pl:66260 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2017.3.16
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Oct 2, 2020
Sep 26, 2018
799
https://rcin.org.pl./publication/85814
Edition name | Date |
---|---|
Marak K., Markocki M. - Walka z fantazmatami: odpowiedź na tekst "Groznawstwo, którego nie było" | Oct 2, 2020 |
Rorot, Wiktor
Krawczyk, Stanisław Sterczewski, Piotr Kominiarczuk, Mateusz
Kubiński, Piotr
Garda, Maria B. Krawczyk, Stanisław
Zarzycka, Agata
Żmuda, Michał
Sterczewski, Piotr