• Wyszukaj w całym Repozytorium
  • Piśmiennictwo i mapy
  • Archeologia
  • Baza Młynów
  • Nauki przyrodnicze

Szukaj w Repozytorium

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Piśmiennictwo i mapy

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Archeologia

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Baza Młynów

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Nauki przyrodnicze

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Pan/i Detektyw. Tożsamość protagonisty w grach typu Hidden Object Puzzle Adventure

Twórca:

Błaszkowska, Marta

Data wydania/powstania:

2017

Typ zasobu:

Text

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 3 (2017)

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

21 cm ; Pol. text, eng. summary

Typ obiektu:

Journal/Article

Bibliografia:

1. Brown E., Cairns P., A grounded investigation of game immersion, https://pdfs.semanticscholar.org/8f11/f8d199fb08449d47d6edb297899a6800d64c.pdf, [12.12.2016].
2. Calleja G., In-Game from immersion to incorporation, MIT, London 2011.
3. Casual Games Market Report 2007, 29.10.2007, http://www.casualconnect.org/newscontent/11-2007/casualgamesmarketreport2007.html, [20.11.2016].
4. Derrida J., O gramatologii, przeł. B. Banasiak, Wydawnictwo Officyna, Łódź 2011.
5. Grim Tales: The Final Suspect Collector’s Edition, http://www.bigfishgames.com/games/11154/grim-tales-the-final-suspect-ce/?pc [12.12.2016].
6. Hillis Miller J., Theory now and then, Harvester-Wheatsheaf, New York 1991.
7. Hillis S., „Hidden object” series hit for holidays, 20.12.2007, http://www.reuters.com/article/us-videogames-mysterycasefiles-idUSN1851179620071220?sp=true&view=sphere [10.12.2016].
8. Iser W., Apelatywna struktura tekstów: nieokreśloność jako warunek oddziaływania prozy literackiej, przeł. M. Łukasiewicz, „Pamiętnik Literacki” 1980 nr 1.
9. Lévinas E., Całość i nieskończoność. Esej o zewnętrzności, przeł. M. Kowalska, PWN, Warszawa 1998.
10. MacMahan A., Immersion, engagement and presence: a method for analysing 3- D video games. In The Video Game Theory Reader, Routledge, London 2003.
11. Markowski M. P., „Cóż jest w imieniu?”, w: tegoż Efekt inskrypcji. Jacques Derrida i literatura, Homini, Bydgoszcz 2003.
12. Markowski M. P., Polityka wrażliwości. Wprowadzenie do humanistyki, Universitas, Kraków 2013.
13. Papale L., Beyond identification. Defining the relationships between player and avatar, „Journal of Games Criticism” 2014 nr 1, http://gamescriticism.org/articles/papale-1-2/, [10.12.2016].
14. Petrowicz M., Mechaniki tworzenia postaci, „Homo Ludens” 2015 nr 2(8).
15. Ryan M. L., Narrative as Virtual Reality. Immersion and interactivity in literature and electronic media, The Johns Hopkins University Press, Baltimore 2001.
16. Zivkovic V., Building immersion in HOPA games, 10.11.2014, https://www.youtube.com/watch?v=KMNtG9xIUkU [12.12.2016].

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

3

Strona pocz.:

332

Strona końc.:

345

Szczegółowy typ zasobu:

Article : original article

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:66264 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2017.3.20

Źródło:

IBL PAN, call no. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Rights Reserved - Free Access

Zasady wykorzystania:

Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms

Digitalizacja:

Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences

Lokalizacja oryginału:

Library of the Institute of Literary Research PAS

Dostęp:

Open

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2 paź 2020

Data dodania obiektu:

26 wrz 2018

Liczba pobrań / odtworzeń:

1163

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl./publication/85818

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji