Metadata language
Walka z fantazmatami: odpowiedź na tekst "Groznawstwo, którego nie było"
Inny tytuł: Twórca:Marak, Katarzyna ; Markocki, Miłosz
Wydawca: Miejsce wydania: Data wydania/powstania: Opis:21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
Typ obiektu: Temat i słowa kluczowe:badania nad grami ; dziedzina nauki ; gry komputerowe ; międzynarodowy dyskurs naukowy
Bibliografia:
1. Consalvo M., The Future of Game Studies, https://www.academia.edu/20516395/The_Future_of_Game_Studies [dostęp: 11.07.2017]
2. Kapell M. (2015), The play versus story divide in game studies: critical essays, Jefferson, North Carolina: McFarland & Company, Inc.
3. Krawczyk S., Sterczewski P. i Kominiarczuk M. (2017), Groznawstwo, którego nie było: Polemika z książką Katarzyny Marak i Miłosza Markockiego Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze, Teksty Drugie 3/2017, ss. X-X.
4. Marak K. i Markocki M. (2016), Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze: studia przypadków, Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
5. Nielsen S. et al (2013), Understanding video games : the essential introduction, New York: Routledge.
https://doi.org/10.4324/9780203116777
6. Surdyk A. (2009), Status naukowy ludologii. Przyczynek do dyskusji, Homo Ludens. 1(1), ss. 223 – 244.
7. https://us.battle.net/d3/en/console/ [dostęp: 23.06.2016]
8. http://www.ck.gov.pl/articles/id/10.html [dostęp: 22.06.2016]
0867-0633 ; 10.18318/td.2017.3.16
Źródło:IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; click here to follow the link
Język: Język streszczenia: Prawa:Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Zasady wykorzystania: Digitalizacja:Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Dostęp: