Vol. 2 (2016) - Special Issue - English Edition
1. P. Bourdieu, Teoria obiektów kulturowych, trans. A. Zawadzki, in Odkrywanie modernizmu, ed. R. Nycz (Kraków: Universitas, 1998).
2. P. Czapliński, Powrót centrali. Literatura w nowej rzeczywistości (Kraków: Wydawnictwo Literackie, 2007).
3. O. Czarnik, Słownik literatury polskiej XX wieku, ed. A. Brodzka et al. (Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1992).
4. T. Drewnowski, Próba scalenia. Obiegi, wzorce, style (Kraków: Universitas, 2004).
5. A. Fulińska, “Dlaczego literatura popularna jest popularna?,” Teksty Drugie 4 (2003): 55-66.
6. M. Głowiński, Dzieło wobec odbiorcy. Szkice z komunikacji literackiej (Kraków: Universitas, 1998).
7. Ł. Gołębiewski, Rynek książki w Polsce w 2007, vol. 1: Wydawnictwa, vol. 2: Dystrybucja (Warszawa: Oficyna Wydawnicza Multico, 2007).
8. H. R. Jauss, Historia literatury jako prowokacja, trans. M. Łukasiewicz (Warszawa: Wydawnictwo IBL PAN, 1999).
9. J. Lalewicz, Komunikacja językowa i literatura (Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1975).
10. J. Lalewicz, Socjologia komunikacji literackiej. Problemy rozpowszechniania i odbioru literatury (Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1985).
11. A. Martuszewska, “Jak rozbierać „tę trzecią”? O badaniach literatury popularnej,” in Nowe problemy metodologiczne literaturoznawstwa, ed. H. Markiewicz and J. Sławiński (Kraków: Wydawnictwo Literackie, 1992).
12. J. Rifkin, The Age of Access: The New Culture of Hypercapitalism, Where All of Life is a Paid-for Experience (New York, NY: Jeremy P. Tarcher/Putnam, 2000).
13. M. Świtała, Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki (Warszawa: Biblioteka Analiz, 2005).
14. K. Uniłowski, “Z popem na ty,” Pogranicza 2 (2007).
15. S. Żółkiewski, Kultura literacka 1918-1932 (Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1973).
oai:rcin.org.pl:64460 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2016.en.2.13
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; click here to follow the link
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Oct 2, 2020
Feb 13, 2018
136
https://rcin.org.pl./publication/83930
Edition name | Date |
---|---|
Rychlewski M. - Publishing circulation systems versus the book market in today’s Poland | Oct 2, 2020 |
Peters, J. Von Den Driesch, A.
Hamar, M. Kovacs, A.
Fairley, J. S. O'Donnell, T.
Dunwell, M. R. Killingley, A.
Holgate, P.
Reading, R. P. Mix, H. M. Feh, C. Lhagvasuren, B. Kane, D. P. Dulamtseren, S. Enkhbold, S.