• Search in all Repository
  • Literature and maps
  • Archeology
  • Mills database
  • Natural sciences

Search in Repository

How to search...

Advanced search

Search in Literature and maps

How to search...

Advanced search

Search in Archeology

How to search...

Advanced search

Search in Mills database

How to search...

Advanced search

Search in Natural sciences

How to search...

Advanced search

RCIN and OZwRCIN projects

Object

Title: Obiegi wydawnicze a współczesny rynek książki w Polsce

Twórca:

Rychlewski, Marcin

Data wydania/powstania:

2009

Typ zasobu:

Text

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 1-2 (2009)

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.

Typ obiektu:

Journal/Article

Bibliografia:

1. P. Bourdieu, Teoria obiektów kulturowych, przeł. A. Zawadzki w: Odkrywanie modernizmu, red., wstęp R. Nycz, Universitas, Kraków 1998.
2. P. Czapliński, Powrót centrali. Literatura w nowej rzeczywistości, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2007, s. 130-131.
3. O.S. Czarnik, Obiegi społeczne literatury, hasło w: Słownik literatury polskiej XX wieku, red. A. Brodzka, M. Puchalska, M. Semczuk, A. Sobolewska i E. Szary-Matywiecka, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1992.
4. T. Drewnowski, Próba scalenia. Obiegi, wzorce, style, Universitas, Kraków 2004.
5. A. Fulińska, Dlaczego literatura popularna jest popularna?, "Teksty Drugie" 2003 nr 4, s. 56.
6. M. Głowińskiego, Dzieło wobec odbiorcy. Szkice z komunikacji literackiej, Universitas, Kraków 1998, s. 136-153.
7. L. Gołebiewski, Rynek książki w Polsce 2007, t. 1: Wydawnictwa, t. 2: Dystrybucja, Warszawa 2007.
8. https://www.wirtualnywydawca.pl.
9. H.R. Jauss, Historia literatury jako prowokacja, przeł. M. Łukasiewicz, Wydawnictwo IBL PAN, Warszawa 1999, s. 145-150, 161-167.
10. E. Kania, Wydawnictwo Dolnośląskie, Wrocław 2003.
11. J. Lalewicz, Komunikacja językowa i literatura, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1975.
12. J. Lalewicz, Socjologia komunikacji literackiej. Problemy rozpowszechniania i odbioru literatury, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1985.
13. A. Martuszewska, Jak rozbierać "tę trzecią"? O badaniach literatury popularnej, w: Nowe problemy metodologiczne literaturoznawstwa, red. H. Markiewicz i J. Sławiński, Wydawnictwo Literackie, Kraków 1992, s. 273.
14. M. Świtała, Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki, „Biblioteka Analiz”, Warszawa 2005.
15. K. Uniłowski, Z popem na ty, "Pogranicza" 2007 nr 2.
16. S. Żółkiewski, Kultura literacka 1918-1932, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1973.

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

1-2

Strona pocz.:

252

Strona końc.:

268

Szczegółowy typ zasobu:

Article : original article

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:49749 ; 0867-0633

Źródło:

IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Rights Reserved - Free Access

Zasady wykorzystania:

Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms

Digitalizacja:

Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences

Lokalizacja oryginału:

Library of the Institute of Literary Research PAS

Dofinansowane ze środków:

Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund

Dostęp:

Open

Object collections:

Last modified:

Oct 2, 2020

In our library since:

Nov 14, 2014

Number of object content downloads / hits:

5382

All available object's versions:

https://rcin.org.pl./publication/66093

Show description in RDF format:

RDF

Show description in RDFa format:

RDFa

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information