Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
21 cm ; Od 2002, nr 1/2 wyd.: Stowarzyszenie "Pro Cultura Litteraria"
1. N. Carroll, The Philosophy of Horror, Or Paradoxes of the Heart. Nowy Jork 1990.
2. B. Cherry, Horror. Londyn 2009
3. E. Brzostek, Nasłuchiwanie hałasu: Audioantropologia między ekspresją a doświadczeniem. Toruń 2014
4. A. Has-Tokarz, Horror w literaturze współczesnej i filmie. Lublin 2010
5. E. Ekman i P. Lankoski, “Hair-Raising Entertainment: Emotions, Sound, and Structure In Silent Hill 2 and Fatal Frame,” w: B. Perron. Horror Video Games: Essays on the Fusion of Fear and Play. Jefferson, NC 2009
6. D. Toop, Haunted Weather: Music, Silence, and Memory. Londyn 2004
7. D. Toop, Ocean of Sound: Aether Talk, Ambient Sound and Imaginary Worlds. Londyn 2001
8. D. Toop, Sinister Resonance: The Mediumship of the Listener. Londyn 2010
oai:rcin.org.pl:64972 ; 10.18318/td. ; 0867-0633
click here to follow the link ; IBL PAN, sygn. P.I.2524
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Oct 2, 2020
Mar 8, 2018
2260
https://rcin.org.pl./publication/81038
Edition name | Date |
---|---|
Marak K. - Odgłosy w bezgłosie: niesamowitość dźwięku według Davida Toopa | Oct 2, 2020 |
Ciemiera, Katarzyna
Śniecikowska, Beata
Cichocki, Piotr
Dembińska-Pawelec, Joanna