Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
21 cm ; Pol. text, eng. summary
1. J. Baudrillard, Precesja symulakrów, przeł. T. Komendant, w: Postmodernizm. Antologia przekładów, red. R. Nycz, Wydawnictwo Baran i Suszczyński, Kraków 1997.
2. L. Blaustein, O percepcji słuchowiska radiowego, w: tenże Wybór pism estetycznych, Universitas, Kraków 2005.
3. G.L. Burns, Disappeared: Heidegger and the emancipation of language, w: Languages of the Unsayable. The play of negativity in literature and literary theory, eds S. Budick, W. Iser,
4. Columbia University Press, New York 1989.
5. L. Erhardt, Spotkania z Krzysztofem Pendereckim, PWM, Kraków 1975.
6. M. Foucault, What is an author?, w: Textual strategies in Post-Structuralist criticism, ed. by J.V. Harari, Cornell University Press, Ithaca, New York 1979.
7. M. Jay, Kryzys tradycyjnej władzy wzroku. Od impresjonistów do Bergsona, przeł. J. Przeźmiński, w: Odkrywanie modernizmu, red. R. Nycz, Universitas, Kraków 2004.
8. J. Krasiński, Czapa czyli Śmierć na raty, w: tegoż Krzak gorejący. Dramaty, Wydawnictwo IBL PAN, Warszawa 2013.
9. J. Krasiński, Śniadanie u Desdemony, w: tegoż Krzak gorejący. Dramaty, Wydawnictwo IBL PAN, Warszawa 2013.
10. J. Krasiński, Wkrótce nadejdą bracia, w: tegoż Czapa i inne dramaty, PIW, Warszawa 1973.
11. K. Kwiatkowski, Nono, „Odra” 2015 nr 5.
12. Metzmacher Luigi Nono, przeł. K. Kwiecień, „Glissando” 2005 nr 6.
13. J. Napieralska, „Weiser”. Dramaturgiczna rola dźwięków, Wydawnictwo Akademii Muzycznej im. F. Chopina, Warszawa 2006.
14. M. Ovadija, Dramaturgy of sound in the Avant-garde and Postdramatic theatre, Mcgill-Queen’s University Press, Montreal 2013.
15. Potkay, Słowo i więź. O etycznym wymiarze poezji topograficznej na podstawie utworów Jamesa Thomsona I Williama Wordswortha, „Ethos” 2012 nr 1-2.
16. Ratajczakowa, Sługa dwóch panów: dwoisty żywot dramatu, w: Problemy teorii dramatu i teatru, red. J. Degler, t. 1: Dramat, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2003.
17. D. Roesner, Theater als Musik: Verfahren der Musikalisierung in chorischen Theaterformen bei Christoph Marthaler, Einar Schleef und Robert Wilson, Gunter Narr Verlag, Tübingen 2003.
18. Ross, Reszta jest hałasem. Słuchając dwudziestego wieku, przeł. A. Laskowski, PIW, Warszawa 2011.
19. R.M. Schafer, I have never seen a sound, „Canadian Acoustics” 2009 nr 3, http://www.arch.ksu.edu/seamon/Schafer06.htm (10.09.2015).
20. P. Szondi, Teoria nowoczesnego teatru 1880–1950, przeł. E. Misiołek, PIW, Warszawa, 1976, s. 15.
21. H. Thies-Lehmann, Teatr postdramatyczny, przeł. D. Sajewska, M. Sugiera, Księgarnia Akademicka, Kraków 2004.
22. Wąchocka, Autor i dramat, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 1999.
23. Wołowiec, Nowocześni w PRL. Przyboś i Sandauer, Wydawnictwo Leopoldinum, Wrocław 1999.
oai:rcin.org.pl:64968 ; 10.18318/td. ; 0867-0633
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Oct 2, 2020
Mar 8, 2018
739
https://rcin.org.pl./publication/81042
Edition name | Date |
---|---|
Kramkowska-Dąbrowska A. - Dźwiękochłonne dramaty Janusza Krasińskiego | Oct 2, 2020 |
Kramkowska-Dąbrowska, Agnieszka