Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Vol. 2 (2016) - Special Issue - English Edition
1. Th. W. Adorno, “Telewizja jako ideologia,” in Sztuka i sztuki. Wybór esejów, trans. S. Krzemień-Ojak, ed. K. Sauerland (Warszawa: PIW, 1990).
2. P. Czapliński, Resztki nowoczesności (Kraków: Wydawnictwo Literackie, 2011).
3. R. Debray, Wprowadzenie do mediologii, trans. A. Kapciak (Warszawa: Oficyna Naukowa, 2010).
4. H. Jenkins, Convergence Culture: Where Old and New Media Collide (New York: New York University Press, 2006).
5. K. Krzysztofek, “Status przemysłów kultury: między ekonomią i kulturą,” in Perspektywy badań nad kulturą, ed. R. W. Kluszczyński and A. Zeidler-Janiszewska (Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008).
6. S. Lash and C. Lury, Global Culture Industry: The Mediation of Things (Cambridge: Polity, 2007).
7. M. Witkowski, “Witkowski jedzie tirem,” interview by Tomasz Kwaśniewski, Duży Format, http://wyborcza.pl/1,76842,6946944,Witkowski_jedzie_tirem.html, accessed September 4, 2012.
oai:rcin.org.pl:64462 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2016.en.2.12
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; click here to follow the link
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Jul 9, 2024
Feb 13, 2018
168
https://rcin.org.pl./publication/83929
Edition name | Date |
---|---|
Antonik D. - The Author as a brand | Jul 9, 2024 |
Antonik, Dominik
Brach-Czaina, Jolanta
Kaliściak, Tomasz
Szczepański, Jacek Kusz, Sara Anna Chemperek, Dariusz Rusnak, Radosław Botor, Anna