Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
21 cm ; Od 2002, nr 1/2 wyd.: Stowarzyszenie "Pro Cultura Litteraria"
1. D. Antonik, Literatura i ekonomia afektywna. Autor do kochania, w: Pamięć i afekty, red. Z. Budrewicz, R. Sendyka, R. Nycz, Wydawnictwo IBL PAN, Warszawa 2014.
2. S. Bardijewska, Słuchowisko jako tekst słowno-dźwiękowy, w: Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku. Antologia, projekt i red. naukowa M. Hopfinger, Oficyna Naukowa, Warszawa 2005.
3. R. Barthes, Przyjemność tekstu, przeł. A. Lewańska, KR, Warszawa 1997.
4. R. Barthes, The Grain of Voice, w: tegoż Image, Music, Text, trans. S. Heath, Fontana Press, New York 1977.
5. S. Birkerts, Close Listening, w: tegoż The Gutenberg Elegies: The Fate of Reading in an Electronic Age, Fawcett Columbine, New York 1994.
6. S. Connor, Edison’s Teeth: Touching Hearing, w: Hearing Cultures: Essays on Sound, Listening and Modernity, ed. V. Erlmann, Berg, Oxford 2004.
7. M. Dolar, A Voice and Nothing More, The MIT Press, Cambridge MA 2006.
8. M. Foucault, Kim jest autor?, w: tegoż Powiedziane, napisane. Szaleństwo i literatura, wybrał i oprac. T. Komendant, przeł. B. Banasik, T. Komendant, M. Kwietniewska i in., posł. M.P. Markowski, Fundacja Aletheia, Warszawa 1999.
9. S. Knox, Hearing Hardy, Talking Tolstoy: The Audiobook Narrator’s Voice and Reader Experience, w: Audiobooks, Literature and Sound Studies, ed. M. Rubery, Routledge, New York 2011.
10. S. Kozloff, Audio Books in A Visual Culture, „Journal of American Culture” 1995 no. 4.
11. J. Kreiman, D. Sidtis Foundations of Voice Studies. An Interdisciplinary Approach to Voice Production and Perception, Wiley-Blackwell, Chichester 2011.
https://doi.org/10.1002/9781444395068
12. Literatura ustna, wybór tekstów, wstęp, kalendarium i bibliografia P. Czapliński, słowo/obraz terytoria, Gdańsk 2010.
13. P. Mościcki, Od strażnika sensu do narzędzia rozkoszy. Myśl francuska o głosie, „Glissando” 2006 nr 9.
14. W.J. Ong, Wtórna oralność, przeł. J. Japola, w: Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku. Antologia, projekt i red. naukowa M. Hopfinger, Oficyna Naukowa, Warszawa 2005.
15. D. Philips, Talking Books. The Encounter of Literature and Technology in the Audio Book, „Convergence” 2007 no. 3.
16. E. Pleszkun-Olejniczakowa, Słuchowiska Polskiego Radia w okresie piętnastolecia 1925-1939. Fakty, wnioski, przypuszczenia, t. 1, Wydawnictwo Biblioteka, Łódź 2000.
17. M. Rubery, Introduction. Talking Books, w: Audiobooks, Literature and Sound Studies, ed. M. Rubery, Routledge, New York 2011.
18. M. Rubery, Play It Again, Sam Weller: New Digital Audiobooks and Old Ways of Reading, „Journal of Victorian Culture” 2008 no. 1.
19. K. Schöning, Literatura foniczna jako potencjalny przedmiot badań literackich, przeł. H. Żebrowska, w: Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku. Antologia, projekt i red. naukowa M. Hopfinger, Oficyna Naukowa, Warszawa 2005.
20. H. Segeberg, Literatura w kulturze przemysłowej, „Teksty Drugie” 2012 nr 6.
21. J. Sterne, The Audible Past. Cultural Orgins of Sound Reproduction, Duke University Press, Durham–London 2008.
22. J. Tuszewski, Paradoks o słowie i dźwięku. Rozważania o sztuce radiowej, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2005.
oai:rcin.org.pl:64969 ; 10.18318/td. ; 0867-0633
click here to follow the link ; IBL PAN, sygn. P.I.2524
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Jul 9, 2024
Mar 8, 2018
2677
https://rcin.org.pl./publication/81041
Edition name | Date |
---|---|
Antonik D. - Audiobook. Od brzmienia słów do głosu autora | Jul 9, 2024 |
Antonik, Dominik
Szczepański, Jacek Kusz, Sara Anna Chemperek, Dariusz Rusnak, Radosław Botor, Anna