21 cm ; Pol. text, eng. summary
1. Carner Mosco, The Waltz, Chanticleer Press: New York 1948.
2. Harding Rosamond.E.M., The Piano-forte. Its History Traced to The Great Exhibition of 1851, Cambridge University Press: Cambridge 1933.
3. Neuner Bernhard, Bibliographie der ősterreischen Eisenbahnliteratur von de Anfängen bis 1918, Walter Drews Verlag: Wien 2002.
4. Schlögel Karl, Rozkłady jazdy: protokoły cywilizacji, w: tenże, W przestrzeni czas czytamy. O historii cywilizacji i geopolityce, przekład Izabela Drozdowska, Łukasz Musiał, posłowie Hubert Orłowski, Wydawnictwo Poznańskie: Poznań 2009.
5. Simmel Georg, Mentalność mieszkańców wielkich miast, w: tenże, Most i drzwi. Wybór esejów, przełożyła Małgorzata Łukasiewicz, Oficyna Naukowa: Warszawa 2006.
6. Todd R. Larry, Preface to the First Edition, w zbiorze: Nineteenth-Century Piano Music, edited by R. Larry Todd, Routledge: New York 2004.
7. Wechsberg Joseph, Królowie walców. Życie, czasy i muzyka Straussów, przełożyła Maria Boduszyńska-Borowikowa, PIW: Warszawa 1978.
oai:rcin.org.pl:66334 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2017.4.21
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Jul 5, 2023
Sep 27, 2018
1007
https://rcin.org.pl./publication/85941
Edition name | Date |
---|---|
Tomasik W. - Walc albo inscenizowanie nowoczesności | Jul 5, 2023 |
Ciechanowicz, Wiesław Uhrynowski, Zygmunt
Ciechanowicz, Wiesław Uhrynowski, Zygmunt