21 cm ; Pol. text, eng. summary
1. G. Antoniewicz, Teatralna podróż, „Dziennik Bałtycki. Wieczór Wybrzeża”, 17 marca 2004, nr 65.
2. M. Bachtin, Problemy poetyki Dostojewskiego, przeł. W. Grajewski [w:] Ja – Inny. Wokół Bahctina, red. D. Ulicka, t. I, Kraków 2009.
3. E. Bal, Cielesność w dramacie, Kraków 2007.
4. Bezrobotni do teatru za złotówkę, Wirtualna Polska, Gdańsk (17 grudnia 2004), dostęp: 20 września 2017; https://wiadomosci.wp.pl/bezrobotni-do-teatru-za-zlotowke-6036868760720001a.
5. N. C. Burbules, Retoryka sieci: hiperlektura oraz krytyczny poziom piśmienności, przeł. J. Mach, [w:] Ekrany piśmienności, red. A. Gwóźdź, Warszawa 2008.
6. D. Danek, O cytatach struktur (quasi-cytatach), [w:] tejże, O polemice literackiej w powieści, Warszawa 1972.
7. P. Demirski, Parafrazy, Warszawa 2011.
8. E. Fischer-Lichte, Estetyka performatywności, tłum. M. Borowski, M. Sugiera, Kraków 2008.
9. Michael Foucault, Kim jest autor?, przeł. M. P. Markowski, [w:] Powiedziane, napisane. Szaleństwo i literatura, przeł. B. Banasiak i in., oprac. T. Komendant, Warszawa 1999.
10. K. Gruszczyńska, Kobiety zza wschodniej…, „Głos Wybrzeża”, 17 marca 2004, nr 53.
11. M. Jarmułowicz, Verbatim nad Mołtawą, „Dialog”, 2004, nr 7.
12. H. Jenkins, Kultura konwergencji, tłum. M. Bernatowicz, M. Filiciak, Warszawa 2007.
13. J. Krakowska, Demi(d)ramy, [w:] P. Demirski, Parafrazy, Warszawa 2011.
14. P. Lejeune, Wariacje na temat pewnego paktu, przeł. W. Gajewski i in., Kraków 2001.
15. M. Mielnikow, „GW trójmiasto”, 15 listopada 2004, nr 267.
16. Muzeum Hańby Narodowej. Rozmowa Pawła Demirskiego z Wojciechem Wojciechowskim, „Notatnik Teatralny”, 2007, nr 45-46.
17. Nowe środki komunikacji, rozmowa Pawła Demirskiego i Adama Majewskiego, „Didaskalia”, 2005, n5 67-68.
18. R. Nycz, Literatura jako trop rzeczywistości, Kraków 2001.
19. R. M. Ochmann, Literatura jako akt, przeł. B. Kowalik i W. Krajka, [w:] Współćzesna teoria badań literackich za granicą, t. 4, cz. 1, oprac. H. Markiewicz, Kraków 1992.
20. R. Pawłowski, Zeittheater. Reaktywacja, „Notatnik Teatralny”, nr 64-65/2011.
21. Perwersyjny teatr „Wybrzeże”?, rozmoawa „kg” z Maciejem Nowakiem„Głos Wybrzeża”, 3 listopada 2004, nr 211.
22. G. A., Pojedynek na sztuki w Krakowie, „Dziennik Bałtycki. Wieczór Wybrzeża”, Gdańsk 2 marca 2005, nr 51.
23. J. P. Sarrazac, Słownik dramatu nowego i najnowszego, tłum. M. Borowski i M. Sugiera, Kraków 2007.
24. J. Sieradzki, Doktrynalny gwizdek miejski, „Przekrój”, 11 kwietnia 2004, nr 15.
25. J. Sławiński, Postać literacka, [w:] M. Głowiński i in., Słownik terminów literackich, Wrocław 2000.
26. P. Szondi, Teoria nowoczesnego dramatu, przeł. E. Misiołek, Warszawa 1976.
27. D. Szuszkiewicz, Samo życie na deskach, „Kulisy”, 26 marca 2004, nr 12.
28. D. Tomczuk, Od twórcy do mówcy, Kraków 2004.
29. B. Uspienski, Poetyka kompozycji, przeł. P. Fast, Katowice 1997.
30. W. B. Worthen, Dramat: między literaturą a przedstawieniem, tłum. M. Borowski, M. Sugiera, Kraków 2013.
oai:rcin.org.pl:66329 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2017.4.16
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Oct 2, 2020
Sep 27, 2018
919
https://rcin.org.pl./publication/85936
Edition name | Date |
---|---|
Stangret P. - Autor i kulisy – przypadek Pawła Demirskiego | Oct 2, 2020 |
Stangret, Paweł
Stangret, Paweł