Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
1. Benson R., Dying Light. Aleja koszmarów, Zysk i S-ka, Poznań 2015.
2. Bogost I., Gry informacyjne. Dziennikarstwo epoki cyfrowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2012.
3. Carroll N., Filozofia sztuki masowej, tłum. M. Przylipiak, Wydawnictwo słowo/obraz terytoria, Gdańsk 2011.
4. Casti J.E., DePauli W., Gödel. Życie i logika, tłum. P. Amsterdamski, Wydawnictwo CiS, Warszawa 2003.
5. Couldry N., Media w kontekście praktyk. Próba teoretyczna, „Kultura Popularna” 2010, nr 1(27).
6. Filiciak M., Media, wersja beta. Film i telewizja w czasach gier komputerowych, Wydawnictwo Naukowe Katedra, Gdańsk 2013.
7. Filiciak M., Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2006.
8. Kochanowski R., Fabularyzowane gry komputerowe w przestrzeni humanistycznej. Analizy, interpretacje i wnioski z pogranicza poetyki, aksjologii i dydaktyki literatury, Wydawnictwo Naukowe, Poznań 2012.
9. Witkowski L., Między pedagogiką, filozofią i kulturą. Studia, eseje, szkice, Wydawnictwo Instytutu Badań Edukacyjnych, Warszawa 2007.
oai:rcin.org.pl:64811 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2017.1.9
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; click here to follow the link
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Oct 2, 2020
Feb 28, 2018
1066
https://rcin.org.pl./publication/84059
Edition name | Date |
---|---|
Androsiuk Ł. - Przede wszystkim o paratekstualności i remediacjach | Oct 2, 2020 |
Żmuda, Michał
Maryl, Maciej Wciślik, Piotr
Maryl, Maciej
Dybowski, Benedykt (1833–1930)
Smętkowski, Maciej
Woźniak, Anna