Metadata language
Przede wszystkim o paratekstualności i remediacjach
Subtitle: Creator: Publisher: Place of publishing: Date issued/created: Description:21 cm ; Pol. text, eng. summary
Type of object: Subject and Keywords:culture 2.0 ; paratextuality ; remediation ; convergence
References:
1. Benson R., Dying Light. Aleja koszmarów, Zysk i S-ka, Poznań 2015.
2. Bogost I., Gry informacyjne. Dziennikarstwo epoki cyfrowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2012.
3. Carroll N., Filozofia sztuki masowej, tłum. M. Przylipiak, Wydawnictwo słowo/obraz terytoria, Gdańsk 2011.
4. Casti J.E., DePauli W., Gödel. Życie i logika, tłum. P. Amsterdamski, Wydawnictwo CiS, Warszawa 2003.
5. Couldry N., Media w kontekście praktyk. Próba teoretyczna, „Kultura Popularna” 2010, nr 1(27).
6. Filiciak M., Media, wersja beta. Film i telewizja w czasach gier komputerowych, Wydawnictwo Naukowe Katedra, Gdańsk 2013.
7. Filiciak M., Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2006.
8. Kochanowski R., Fabularyzowane gry komputerowe w przestrzeni humanistycznej. Analizy, interpretacje i wnioski z pogranicza poetyki, aksjologii i dydaktyki literatury, Wydawnictwo Naukowe, Poznań 2012.
9. Witkowski L., Między pedagogiką, filozofią i kulturą. Studia, eseje, szkice, Wydawnictwo Instytutu Badań Edukacyjnych, Warszawa 2007.
0867-0633 ; 10.18318/td.2017.1.9
Source:IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Language: Language of abstract: Rights: Terms of use:Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Digitizing institution:Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Original in:Library of the Institute of Literary Research PAS
Access: