Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Vol. 2 (2016) - Special Issue - English Edition
1. Th. W. Adorno, “Telewizja jako ideologia,” in Sztuka i sztuki. Wybór esejów, trans. S. Krzemień-Ojak, ed. K. Sauerland (Warszawa: PIW, 1990).
2. P. Czapliński, Resztki nowoczesności (Kraków: Wydawnictwo Literackie, 2011).
3. R. Debray, Wprowadzenie do mediologii, trans. A. Kapciak (Warszawa: Oficyna Naukowa, 2010).
4. H. Jenkins, Convergence Culture: Where Old and New Media Collide (New York: New York University Press, 2006).
5. K. Krzysztofek, “Status przemysłów kultury: między ekonomią i kulturą,” in Perspektywy badań nad kulturą, ed. R. W. Kluszczyński and A. Zeidler-Janiszewska (Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008).
6. S. Lash and C. Lury, Global Culture Industry: The Mediation of Things (Cambridge: Polity, 2007).
7. M. Witkowski, “Witkowski jedzie tirem,” interview by Tomasz Kwaśniewski, Duży Format, http://wyborcza.pl/1,76842,6946944,Witkowski_jedzie_tirem.html, accessed September 4, 2012.
oai:rcin.org.pl:64462 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2016.en.2.12
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Jul 9, 2024
Feb 13, 2018
168
https://rcin.org.pl./publication/83929
Edition name | Date |
---|---|
Antonik D. - The Author as a brand | Jul 9, 2024 |
Antonik, Dominik
Brach-Czaina, Jolanta
Kaliściak, Tomasz
Szczepański, Jacek Kusz, Sara Anna Chemperek, Dariusz Rusnak, Radosław Botor, Anna