Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

The Art of the Document: Photography and Trauma
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy na terminalach komputerowych w instytucji, która ją udostępnia.
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy na terminalach komputerowych w instytucji, która ją udostępnia.

Tytuł: The Art of the Document: Photography and Trauma

Inny tytuł:

Vol. 2 (2015) - Special Issue - English Edition

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. R. Barthes, „Rhetoric of the Image,” in Classic Essays on Photography, ed. A. Trachtenberg (New Haven: Leete Islands Books, 1980).
2. A. Bazin, „The Ontology of the Photographic Image,” trans. H. Gray, in Classic Essays on Photography, ed. A. Trachtenberg (New Haven: Leete Islands Books, 1980).
3. W. Benjamin, “Powrót flâneura,” trans. A. Kopacki, Literatura na Świecie, 8-9 (2001):
4. W. Benjamin, „The Work of Art. In the Age of Mechanical Reproduction,” 1936, trans. into Polish by J. Sikorski, in Anioł historii. Eseje, szkice, fragmenty, comp. & trans. H. Orłowski (Poznań: Wydawnictwo Poznańskie, 1996).
5. H. Buczyńska-Garewicz, Semiotyka Pierce’a (Warszawa: Biblioteka Myśli Semiotycznej, Polskie Towarzystwo Semiotyczne, 1994).
6. J. Derrida, Aporias ( Stanford: Stanford University Press, 1993).
7. J. Derrida, „The Deaths of Roland Barthes,” in Philosophy and Non-Philosophy since Merleau-Ponty, ed. H. Silverman (New York: Routledge, 1998).
8. G. Metken, “Was wir brauchen sind Reliquien,” in Christian Boltansky, Inventar, exhibition catalogues (Hamburger Kunsthalle, 1991).
9. M. Michałowska, „Ślad – fotografia i semiotyka,” Parergon, 2 (2002/2003).
10. R. Różański, „Walter Benjamin, Marcel Proust i estetyka wspomnienia,” Parergon, 2 (2002/2003).
11. „Rzecz o buchalterii zła,” P. Litka interviews D. Jabłoński, Tygodnik Powszechny, 33 (1998): 13.
12. M. Sandbye, „Photographic Anamnesis: The Past in the Present,” in Symbolic Imprints: Essays on Photography and Visual Culture, eds. L. K. Bartelsen, R. Gode and M. Sandbye, (Aarhus University Press, 1999).
13. S. Sontag, O fotografii, trans. S. Magala (Warszawa: WAiF, 1986).
14. J. Strękowski, „Kilka Wątpliwości,” http://www.republika.pl/fotoamator.
15. T. Szyma, “Dokument skorygowany,” Kino, 10 (1998).
16. J. Tagg, The Burden of Representation. Essays on Photographies and Histories (Minneapolis: University of Minnesota Press, 1999).
17. J. E. Young, At Memory’s Edge. After-Images of the Holocaust in Contemporary Art and Architecture, (Yale: Yale University Press 2000).

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

2

Strona pocz.:

55

Strona końc.:

69

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł naukowy oryginalny

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:62222 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2015.en.2.5

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp ograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone wyłącznie na terminalach Instytutu Badań Literackich PAN w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Dostęp:

Zamknięty

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2 paź 2020

Data dodania obiektu:

4 kwi 2017

Liczba pobrań / odtworzeń:

14

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl./publication/81562

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji