21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
1. J. Boyd, (definicja bez tytułu) What is digital humanities, red. J. Heppler, http://whatisdigitalhumanities.com/, (dostęp: 1.04.2014).
2. P. Celiński, Renesansowe korzenie cyfrowego zwrotu, w: Zwrot cyfrowy w humanistyce. Internet / Nowe Media / Kultura 2.0., red. A. Radomski, i R. Bomba, E-naukowiec, Lublin 2013.
3. A companion to digital literary studies, red. R. Siemens, S. Schreibman, Blackwell, Oxford 2008, http://www.digitalhumanities.org/companionDLS/ (dostęp: 16.09.2013).
http://dx.doi.org/10.1111/b.9781405148641.2007.00003.x
4. R. Nycz, W stronę humanistyki innowacyjnej: tekst jako laboratorium. Tradycje, hipotezy, propozycje „Teksty Drugie” 2013 nr 1-2, s. 249.
5. A. Burdick, J. Drucker, P. Lunenfeld, T. Presner, J. Schnapp Digital_Humanities, The MIT Press, Cambridge 2012, s. 18.
http://dx.doi.org/10.1162/leon_r_00590
6. F. Moretti, Distant reading, Verso, London 2013.
http://dx.doi.org/10.3366/ccs.2013.0105
7. R. Heuser, L. Le-Khac A Quantitative Literary History of 2,958 Nineteenth-Century British Novels: The Semantic Cohort Method, Literary Lab Pamphlet 4, Stanford 2012.
8. Mastering the information age. Solving problems with visual analytics, red. D.A. Keim, J. Kohlhammer, G. Ellis, F. Mansmann, Druckhaus Thomas Müntzer GmbH, Bad Langensalza 2010
9. M. B. Paradowski, Wizualizacja danych – dużo więcej, niż prezentacja, w: Wizualizacja wiedzy. Od Biblia Pauperum do hipertekstu, red. M. Kluza, Portal Wiedza i Edukacja, Lublin 2011.
10. M. B. Paradowski, Dekalog analityka danych i infografika – quid, cur, quomodo, w: Wizualizacja wiedzy. Od Biblia Pauperum do hipertekstu, red. M. Kluza, Portal Wiedza i Edukacja, Lublin 2011.
11. R. Bomba, Eksperymentalna wizualizacja. Połączenie nauki i sztuki. „Bomba.blog”, 3 lutego 2013, http://radoslawbomba.umcs.lublin.pl/archives/1598 (dostęp: 6.04.2014).
12. A. Radomski, Digital storytelling. Kilka słów o wizualizacji wiedzy w humanistyce, w: Zwrot cyfrowy w humanistyce. Internet / Nowe Media / Kultura 2.0., red. A. Radomski, i R. Bomba, E-naukowiec, Lublin 2013.
13. R. Bomba, Narzędzia cyfrowe jako wyznacznik nowego paradygmatu badań humanistycznych, w: Zwrot cyfrowy w humanistyce. Internet / Nowe Media / Kultura 2.0., red. A. Radomski, i R. Bomba, E-naukowiec, Lublin 2013.
14. N. Uddin, Viktor Mayer-Schönberger: Big Data revolution, eTalks, http://etalks.me/viktor-mayer-schonberger-big-data-revolution/, 31.03.2013 (dostęp: 06.04.2014).
15. G. Crane, D. Bamman, A. Jones ePhilology: when the books talk to their readers, w: A companion to digital literary studies, red. R. Siemens, S. Schreibman, Blackwell, Oxford 2008, http://www.digitalhumanities.org/companionDLS/ (dostęp: 16.09.2013).
16. Ch. Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości – każdy konsument ma głos, przeł. B. Ludwiczak, Media Rodzina, Poznań 2008.
17. A. Burdick, J. Drucker, P. Lunenfeld, T. Presner, J. Schnapp Digital_Humanities, The MIT Press, Cambridge 2012, s. 18.
oai:rcin.org.pl:59771 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
20 lut 2024
22 wrz 2016
1907
https://rcin.org.pl./publication/78488
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Maryl M. - F5: odświeżanie filologii | 20 lut 2024 |
Karlińska, Agnieszka Czwordon-Lis, Paulina Maryl, Maciej
Uchmański, Janusz