• Wyszukaj w całym Repozytorium
  • Piśmiennictwo i mapy
  • Archeologia
  • Baza Młynów
  • Nauki przyrodnicze

Szukaj w Repozytorium

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Piśmiennictwo i mapy

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Archeologia

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Baza Młynów

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Nauki przyrodnicze

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: The Ability to Learn as One of Key Competencies – from the Perspective of Foreign Language Teachers

Twórca:

Jaworska, Mariola ORCID

Data wydania/powstania:

2020

Typ zasobu:

Text

Wydawca:

Instytut Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk

Miejsce wydania:

Kraków

Abstrakt:

The article discusses the ability to learn as a key competence analysed in the context of the implementationof the assumption of the European policy and Polish regulations in this regard by foreign language teachers.The study contains results of poll research aimed at verifying the opinions and attitudes of respondents relatedto their influence on the language learning competencies of their students. Results show that although thedefinite majority of teachers find this aspect to be important and declare that they take it into account whenplanning and organising classes, their knowledge on the matter is not structured and rather fragmentary.Few responses of research subjects indicate a holistic perception of the matter and conscious organisationof the learning and teaching process in this regard.

Czasopismo/Seria/cykl:

Socjolingwistyka

Tom:

34

Strona pocz.:

197

Strona końc.:

213

Szczegółowy typ zasobu:

Article

Format:

PDF

Identyfikator zasobu:

10.17651/SOCJOLING.34.12 ; oai:rcin.org.pl:164419

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Rights Reserved - Free Access

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Dostęp:

Open

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji