21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
1. Jorge Luis Borges, „Notatka o Bernardzie Shaw”, w: tegoż, Dalsze dociekania, przeł. A. Sobol-Jurczykowski, Warszawa: Prószyński i S-ka, 1999. (Org. Jorge Luis Borges, „Nota sobre (hacia) Barnard Shaw“, w: tegoż, Obras completas, vol. II, Barcelona: Círculo de Lectores, 1992.)
2. Peter Brook, Ruchomy punkt. Czterdzieści lat poszukiwań teatralnych 1946-1987, przeł. E. Guderian-Czaplińska, G. Ziółkowski, Poznań, Wrocław: Ośrodek Badań Twórczości Jerzego Grotowskiego, 2004. (Org. Peter Brook, The Shifting Point. Theatre, Film, Opera 1946-1987, New York: TCG, 1999.)
3. Emmanuel Carrère, Powieść rosyjska, przeł. A. Trznadel-Szczepanek, Warszawa: Muza, 2008. (Org. Emmanuel Carrère, Un roman russe, Paris: POL, 2007.)
4. Emmanuel Carrère, Królestwo, przeł. K. Arustowicz, Kraków: Wydawnictwo Literackie, 2016, s. 315. (Org. Emmanuel Carrère, La Royaume, Paris: POL, 2014.)
5. David Chalmers, Świadomy umysł, przeł. M. Miłkowski, Warszawa: PWN, 2010.
6. Jon Helt Haarder, Performativ biografisme, København: Gyldendal, 2014.
7. J. Hillis Miller, O literaturze, przeł. K. Hoffmann, Poznań 2014. (Org. J. Hillis Miller, On Literature, New York: Routledge, 2002.)
8. Elena Ferrante, L’amica geniale 1-4, Roma: E/O, 2011-2014.
9. Lawrence Grobel, Truman Capote. Rozmowy, przeł. W. Łyś, Warszawa: Axis Mundi, 2014.
10. Karl Ove Knausgård, Min kamp 1-6, Oslo: Oktober, 2009-2011.
11. Piotr Kubiński, Gry wideo. Zarys poetyki, Kraków: Universitas, 2016.
12. Javier Marías, Czarne plecy czasu, przeł. T. Pindel, Katowice: Sonia Draga, 2014. (Org. Javier Marías, Negra espalda del tiempo, Barcelona: Debolsillo, 2013.)
13. Javier Marías, Zakochania, przeł. C. Marrodàn Casas, W. Charchalis, Katowice: Sonia Draga, 2013. (Org. Javier Marías, Los enamoramientos, Barcelona: Debolsillo, 2013.)
14. Jarzy Pilch, Zuza albo czas oddalenia, Kraków: Wydawnictwo Literackie, 2015.
15. W. G. Sebald, „Auf ungeheuer dünnem Eis“. Gespräche 1971 bis 2001, hg. von T. Hoffmann, Frankfurt/M.: Fischer, 2011.
16. Albert Thibaudet, Historia literatury francuskiej. Od Rewolucji Francuskiej dla lat trzydziestych XX wieku, przeł. J. Guze, Warszawa: PWN, 1997. (Org. Albert Thibaudet, Histoire de la littérature française de 1789 à nos jours, Paris: Stock, 1936.)
17. Agnieszka Wójcińska, Perspektywa mrówki. Rozmowy z reporterami świata, Wołowiec: Czarne, 2015.
18. Arkadiusz Żychliński, Laboratorium antropofikcji. Dociekania filologiczne, Warszawa, Poznań: IBL, WN UAM, 2014.
19. Arkadiusz Żychliński, „Zerwanie i ciągłość, czyli o postępie”, w: Wojciech Charchalis, Arkadiusz Żychliński (red.), Wieczna krucjata. Szkice o Don Kichocie, Poznań: WN UAM, 2016, s. 129-156.
oai:rcin.org.pl:64805 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2017.1.15
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
2 paź 2020
28 lut 2018
1628
https://rcin.org.pl./publication/84065
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Żychliński A. - Fikcjogramy. Elementy przemian literatury współczesnej | 2 paź 2020 |
Żurek, Sławomir Jacek
Kopciński, Jacek
Bodzioch-Bryła, Bogusława
Orska, Joanna
Palęcka, Alicja Jakubowiak, Maciej
Palęcka, Alicja Jakubowiak, Maciej Werso, Anna