21 cm ; Pol. text, eng. summary
1. Jorge Luis Borges, „Notatka o Bernardzie Shaw”, w: tegoż, Dalsze dociekania, przeł. A. Sobol-Jurczykowski, Warszawa: Prószyński i S-ka, 1999. (Org. Jorge Luis Borges, „Nota sobre (hacia) Barnard Shaw“, w: tegoż, Obras completas, vol. II, Barcelona: Círculo de Lectores, 1992.)
2. Peter Brook, Ruchomy punkt. Czterdzieści lat poszukiwań teatralnych 1946-1987, przeł. E. Guderian-Czaplińska, G. Ziółkowski, Poznań, Wrocław: Ośrodek Badań Twórczości Jerzego Grotowskiego, 2004. (Org. Peter Brook, The Shifting Point. Theatre, Film, Opera 1946-1987, New York: TCG, 1999.)
3. Emmanuel Carrère, Powieść rosyjska, przeł. A. Trznadel-Szczepanek, Warszawa: Muza, 2008. (Org. Emmanuel Carrère, Un roman russe, Paris: POL, 2007.)
4. Emmanuel Carrère, Królestwo, przeł. K. Arustowicz, Kraków: Wydawnictwo Literackie, 2016, s. 315. (Org. Emmanuel Carrère, La Royaume, Paris: POL, 2014.)
5. David Chalmers, Świadomy umysł, przeł. M. Miłkowski, Warszawa: PWN, 2010.
6. Jon Helt Haarder, Performativ biografisme, København: Gyldendal, 2014.
7. J. Hillis Miller, O literaturze, przeł. K. Hoffmann, Poznań 2014. (Org. J. Hillis Miller, On Literature, New York: Routledge, 2002.)
8. Elena Ferrante, L’amica geniale 1-4, Roma: E/O, 2011-2014.
9. Lawrence Grobel, Truman Capote. Rozmowy, przeł. W. Łyś, Warszawa: Axis Mundi, 2014.
10. Karl Ove Knausgård, Min kamp 1-6, Oslo: Oktober, 2009-2011.
11. Piotr Kubiński, Gry wideo. Zarys poetyki, Kraków: Universitas, 2016.
12. Javier Marías, Czarne plecy czasu, przeł. T. Pindel, Katowice: Sonia Draga, 2014. (Org. Javier Marías, Negra espalda del tiempo, Barcelona: Debolsillo, 2013.)
13. Javier Marías, Zakochania, przeł. C. Marrodàn Casas, W. Charchalis, Katowice: Sonia Draga, 2013. (Org. Javier Marías, Los enamoramientos, Barcelona: Debolsillo, 2013.)
14. Jarzy Pilch, Zuza albo czas oddalenia, Kraków: Wydawnictwo Literackie, 2015.
15. W. G. Sebald, „Auf ungeheuer dünnem Eis“. Gespräche 1971 bis 2001, hg. von T. Hoffmann, Frankfurt/M.: Fischer, 2011.
16. Albert Thibaudet, Historia literatury francuskiej. Od Rewolucji Francuskiej dla lat trzydziestych XX wieku, przeł. J. Guze, Warszawa: PWN, 1997. (Org. Albert Thibaudet, Histoire de la littérature française de 1789 à nos jours, Paris: Stock, 1936.)
17. Agnieszka Wójcińska, Perspektywa mrówki. Rozmowy z reporterami świata, Wołowiec: Czarne, 2015.
18. Arkadiusz Żychliński, Laboratorium antropofikcji. Dociekania filologiczne, Warszawa, Poznań: IBL, WN UAM, 2014.
19. Arkadiusz Żychliński, „Zerwanie i ciągłość, czyli o postępie”, w: Wojciech Charchalis, Arkadiusz Żychliński (red.), Wieczna krucjata. Szkice o Don Kichocie, Poznań: WN UAM, 2016, s. 129-156.
oai:rcin.org.pl:64805 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2017.1.15
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Oct 2, 2020
Feb 28, 2018
1628
https://rcin.org.pl./publication/84065
Edition name | Date |
---|---|
Żychliński A. - Fikcjogramy. Elementy przemian literatury współczesnej | Oct 2, 2020 |
Żurek, Sławomir Jacek
Kopciński, Jacek
Bodzioch-Bryła, Bogusława
Orska, Joanna
Palęcka, Alicja Jakubowiak, Maciej
Palęcka, Alicja Jakubowiak, Maciej Werso, Anna