Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Pamiętnik Literacki Z. 2 (2015)
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Streszcz. ang. ; Zadanie finansowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu Działalność upowszechniająca naukę 2016-2018: "Pamiętnik Literacki" – zwiększenie potencjału naukowego, poziomu umiędzynarodowienia i stopnia oddziaływania pisma przez efektywne upowszechnianie w Internecie
1. N. Davies, Europa. Rozprawa historyka z historią. Przeł. E. Tabakowska. Wyd. 1, dodruk. Kraków 2003.
2. M. Hollander, An Entrance for the Eyes: Space and Meaning in Seventeenth-Century Dutch Art. Berkeley 2002.
3. E. de Jongh, Kwesties van betekenis. Thema en motief in de Nederlandse schilderkunst van de zeventiende eeuw. Leiden 1995.
4. G. L. Kelling, C. M. Coles, Fixing Broken Windows: Restoring Order and Reducing Crime in Our Communities. New York 1996.
5. S. Koslow, Frans Hals’s „Fisherboys”: Exemplars of Idleness. „The Art Bulletin” 1975, nr 3, s. 429.
6. S. Metken, Der Liebe und der Herrschaft Zeichen: von Pantoffeln, Babuschen und schwarzen Strümpfen. W: Innenleben: die Kunst des Interieurs [katalog wystawy w Städelsches Kunstinstitut und Städtische Galerie, Frankfurt am Main]. Hrsg. S. Schulze. Ostfildern 1998.
7. P. Oczko, Miotła i krzyż. Kultura sprzątania w dawnej Holandii, albo historia pewnej obsesji. Kraków 2013.
8. S. Schama, The Embarrassment of Riches: An Interpretation of Dutch Culture in the Golden Age. London 1987.
9. M. Śniedziewska, „Poeta domu” − Pieter de Hooch w archiwum Zbigniewa Herberta. „Ruch Literacki” 2011, z. 4/5, s. 434.
10. T. Walas, Czy jest możliwa inna historia literatury? Kraków 1993.
oai:rcin.org.pl:64509 ; 0031-0514
IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, sygn. P.I.30 ; click here to follow the link
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Działalność upowszechniająca naukę (DUN)
Oct 2, 2020
Feb 15, 2018
1185
https://rcin.org.pl./publication/82613
Al-Araj, Anna
Pfeifer, Kasper
Skrendo, Andrzej