Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Pamiętnik Literacki Z. 3 (2010)
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
1. A. Burzyńska, Kulturowy zwrot teorii. W zb.: Kulturowa teoria literatury. Główne pojęcia i problemy. Red. M. P. Markowski, R. Nycz. Kraków 2006, s. 41-91.
2. M. Clay, By Different Paths to Common Outcomes. York 1998.
3. M. Clay, Literacy Lessons Designed for Individuals Part One: Why? When? and How? Portsmouth 2005.
4. M. Clay, Literacy Lessons Designed for Individuals Part Two: Teaching Procedures. Portsmouth 2005.
5. M. Clay, Reading Recovery: A Guidebook for Teachers in Training. Portsmouth 1993.
6. Dzisiejsza matura to egzamin dla głąbów. Na stronie: http://forum.gazeta.pl/foram/w,417,39480383,0.html (data dostępu: 5 V 2008).
7. J. Jarzębski, Wartościowania w sieci kultury. „Znak” 1998, nr 7, s. 8-21.
8. Maturzyści już po języku polskim: „Banalne, choć lektur nie czytałem". Na stronie: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6567853,.html (data dostępu: 9 V 2009).
oai:rcin.org.pl:63347 ; 0031-0514
IBL PAN, call no. P.I.280 ; IBL PAN, call no. P.I.30 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Ministry of Science and Higher Education ; Activities popularizing science (DUN)
Oct 2, 2020
Oct 17, 2017
880
https://rcin.org.pl./publication/81356
Edition name | Date |
---|---|
Janus-Sitarz A. - Polonistyka szkolna – trudne pytania | Oct 2, 2020 |