Metadata language
Polonistyka szkolna – trudne pytania
Subtitle:Pamiętnik Literacki Z. 3 (2010)
Creator: Publisher:Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Place of publishing: Date issued/created: Description: Type of object: Subject and Keywords:Polish Language Core Curriculum - (2009) ; Polish studies
References:
1. A. Burzyńska, Kulturowy zwrot teorii. W zb.: Kulturowa teoria literatury. Główne pojęcia i problemy. Red. M. P. Markowski, R. Nycz. Kraków 2006, s. 41-91.
2. M. Clay, By Different Paths to Common Outcomes. York 1998.
3. M. Clay, Literacy Lessons Designed for Individuals Part One: Why? When? and How? Portsmouth 2005.
4. M. Clay, Literacy Lessons Designed for Individuals Part Two: Teaching Procedures. Portsmouth 2005.
5. M. Clay, Reading Recovery: A Guidebook for Teachers in Training. Portsmouth 1993.
6. Dzisiejsza matura to egzamin dla głąbów. Na stronie: http://forum.gazeta.pl/foram/w,417,39480383,0.html (data dostępu: 5 V 2008).
7. J. Jarzębski, Wartościowania w sieci kultury. „Znak” 1998, nr 7, s. 8-21.
8. Maturzyści już po języku polskim: „Banalne, choć lektur nie czytałem". Na stronie: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6567853,.html (data dostępu: 9 V 2009).
IBL PAN, call no. P.I.280 ; IBL PAN, call no. P.I.30 ; click here to follow the link
Language: Rights: Terms of use:Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Digitizing institution:Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Original in:Library of the Institute of Literary Research PAS
Projects co-financed by:Ministry of Science and Higher Education ; Activities popularizing science (DUN)
Access: