21 cm ; Pol. text, eng. summary
1. J. Bruner, Kultura edukacji, przeł. T. Brzostowska-Tereszkiewicz, wstęp A. Brzezińska, Universitas, Kraków 2010.
2. Ch. Taylor,, Nowoczesne imaginaria społeczne, przeł. A. Puchejda, K. Szymaniak, Znak, Kraków 2010.
http://dx.doi.org/10.14746/fc.2012.09.13
3. R. Rorty Zmierzch prawdy ostatecznej i narodziny kultury literackiej, przeł. A. Szahaj, „Teksty Drugie” 2003 nr 6, s. 113-130.
4. K. Rosner, Narracja, tożsamość i czas, Universitas, Kraków 2003.
5. G. Steiner, Zerwany kontrakt, przeł. O. Kubińska, Instytut Kultury, Warszawa 1994, s. 40-41.
6. S. Lem, Filozofia przypadku. Literatura w świetle empirii, Wydawnictwo Literackie, Kraków 1988, t. 2, s. 21.
7. M. Foucault, Nadzorować i karać, przeł. T. Komendant, Fundacja Aletheia, Warszawa 1998.
8. P. Bourdieu, Medytacje pascaliańskie, przeł. K. Wakar, Oficyna Naukowa, Warszawa 2006, s. 9.
oai:rcin.org.pl:59782 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
2 paź 2020
22 wrz 2016
1936
https://rcin.org.pl./publication/79441
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Żywiołek A. - Logos pedagogii, logos kultury. O edukacyjnym zwrocie (?) kulturowym | 2 paź 2020 |
Rakoczy, Marta