Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
1. J. Bruner, Kultura edukacji, przeł. T. Brzostowska-Tereszkiewicz, wstęp A. Brzezińska, Universitas, Kraków 2010.
2. Ch. Taylor,, Nowoczesne imaginaria społeczne, przeł. A. Puchejda, K. Szymaniak, Znak, Kraków 2010.
http://dx.doi.org/10.14746/fc.2012.09.13
3. R. Rorty Zmierzch prawdy ostatecznej i narodziny kultury literackiej, przeł. A. Szahaj, „Teksty Drugie” 2003 nr 6, s. 113-130.
4. K. Rosner, Narracja, tożsamość i czas, Universitas, Kraków 2003.
5. G. Steiner, Zerwany kontrakt, przeł. O. Kubińska, Instytut Kultury, Warszawa 1994, s. 40-41.
6. S. Lem, Filozofia przypadku. Literatura w świetle empirii, Wydawnictwo Literackie, Kraków 1988, t. 2, s. 21.
7. M. Foucault, Nadzorować i karać, przeł. T. Komendant, Fundacja Aletheia, Warszawa 1998.
8. P. Bourdieu, Medytacje pascaliańskie, przeł. K. Wakar, Oficyna Naukowa, Warszawa 2006, s. 9.
oai:rcin.org.pl:59782 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; click here to follow the link
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Oct 2, 2020
Sep 22, 2016
1955
https://rcin.org.pl./publication/79441
Edition name | Date |
---|---|
Żywiołek A. - Logos pedagogii, logos kultury. O edukacyjnym zwrocie (?) kulturowym | Oct 2, 2020 |
Rakoczy, Marta