Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
1. J. Bralczyk. Język na sprzedaż, Warszawa 1996.
2. R. Cialdini, Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, tł. i red. nauk. B. Wojciszke, Gdańsk 1996, s. 163.
3. W. Głodowski, Bez słowa. Komunikacyjne funkcje zachowań niewerbalnych, Warszawa 1999.
4. M. Marcjanik, Polska grzeczność językowa, Kielce 2000, s. 14-15.
5. K. Ożóg, Grzecznościowe akty mowy, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Językoznawcze", z. 79, Kraków 1984, s. 149.
6. B. Reeves, C. Nass. Media i Indzie, tł. I. Szczerkowska, Warszawa 2000, s. 163.
7. A. Schopenhauer, Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów, tł. B. i L. Konorscy, przedni. T. Kotarbiński, Warszawa 2002, s. 71
8. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2003, s. 85.
9. O. Toscani, Reklama, uśmiechnięte ścierwo, tł. M. Misiorny, Warszawa 1995.
10. P. G. Zimbardo. F. L, Ruch, Psychologia i życie, tł.J. Radzicki, red. nauk. wyd. pol. M. Materska, K. Skarżyńska, Warszawa 1994, s. 551.
oai:rcin.org.pl:56579 ; 1507-4153
IBL PAN, sygn. P.I.2795 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
9 wrz 2022
2 paź 2015
3405
https://rcin.org.pl./publication/68695
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Szczęsna E. - Grzeczność zobowiązuje, niegrzeczność prowokuje — o grzeczności i stosowności w reklamie | 9 wrz 2022 |
Zaśko-Zielińska, Monika
Warchala, Jacek
Pleszkun-Olejniczakowa, Elżbieta