Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
1. J. Bralczyk. Język na sprzedaż, Warszawa 1996.
2. R. Cialdini, Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, tł. i red. nauk. B. Wojciszke, Gdańsk 1996, s. 163.
3. W. Głodowski, Bez słowa. Komunikacyjne funkcje zachowań niewerbalnych, Warszawa 1999.
4. M. Marcjanik, Polska grzeczność językowa, Kielce 2000, s. 14-15.
5. K. Ożóg, Grzecznościowe akty mowy, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Językoznawcze", z. 79, Kraków 1984, s. 149.
6. B. Reeves, C. Nass. Media i Indzie, tł. I. Szczerkowska, Warszawa 2000, s. 163.
7. A. Schopenhauer, Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów, tł. B. i L. Konorscy, przedni. T. Kotarbiński, Warszawa 2002, s. 71
8. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2003, s. 85.
9. O. Toscani, Reklama, uśmiechnięte ścierwo, tł. M. Misiorny, Warszawa 1995.
10. P. G. Zimbardo. F. L, Ruch, Psychologia i życie, tł.J. Radzicki, red. nauk. wyd. pol. M. Materska, K. Skarżyńska, Warszawa 1994, s. 551.
oai:rcin.org.pl:56579 ; 1507-4153
IBL PAN, call no. P.I.2795 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
Sep 9, 2022
Oct 2, 2015
3405
https://rcin.org.pl./publication/68695
Edition name | Date |
---|---|
Szczęsna E. - Grzeczność zobowiązuje, niegrzeczność prowokuje — o grzeczności i stosowności w reklamie | Sep 9, 2022 |
Zaśko-Zielińska, Monika
Warchala, Jacek
Pleszkun-Olejniczakowa, Elżbieta