21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
1. G. Bataille, Doświadczenie wewnętrzne, przeł. O. Hedeman, wstęp K. Matuszewski, KR, Warszawa 1998, s. 61.
2. M. Blanchot, Tomasz Mroczny, Szaleństwo dnia, przeł. A. Wasilewska, A. Sosnowski, Biuro Literackie, Wrocław 2009, s. 13.
3. M. Bratu, Hansen The Mass Production of the Senses. Classical Cinema as Vernacular Modernism, „Modernism/Modernity” 1999 vol. 6 no 2.
4. G. Debord, Społeczeństwo spektaklu, przekł., wstęp i kom. M. Kwaterko, PIW, Warszawa 2006.
5. B. Jasieński, W sprawie poezji futurystycznej, w: Antologia polskiego futuryzmu i nowej sztuki, red. Z. Jarosiński, H. Zaworska, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1978, s. 19.
6. T. Kantor, Teatr Śmierci. Teksty z lat 1975-1984, Zakład Narodowy im. Ossolińskich–Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora „Cricoteka”, Wrocław–Kraków [2005].
7. T. Kantor, Wielopole, Wielopole, Wydawnictwo Literackie, Kraków 1984, s. 13.
8. W. Strzemiński, Teoria widzenia (1958), przedm. J. Przyboś, oprac. graf. S. Fijałkowski, S. Wegner, Wydawnictwo Literackie, Kraków 1974.
oai:rcin.org.pl:48481 ; 0867-0633
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
2 paź 2020
9 paź 2014
398
https://rcin.org.pl./publication/65564
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Turowski A. - “…éblouissement…” | 2 paź 2020 |
Nader, Luiza
Nader, Luiza
Tokarska, Katarzyna
Mazur, Adam