• Wyszukaj w całym Repozytorium
  • Piśmiennictwo i mapy
  • Archeologia
  • Baza Młynów
  • Nauki przyrodnicze

Szukaj w Repozytorium

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Piśmiennictwo i mapy

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Archeologia

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Baza Młynów

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Nauki przyrodnicze

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Zrozumieć oralność, by zrozumieć współczesność. Rec.: W. Jackson Ong, Osoba – świadomość – komunikacja. Antologia. Oprac. J. Japola (Warszawa 2009)

Twórca:

Opacka, Anna

Data wydania/powstania:

2011

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Pamiętnik Literacki Z. 3 (2011)

Wydawca:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

Streszcz. ang. ; Zadanie finansowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu Działalność upowszechniająca naukę 2016-2018: "Pamiętnik Literacki" – zwiększenie potencjału naukowego, poziomu umiędzynarodowienia i stopnia oddziaływania pisma przez efektywne upowszechnianie w Internecie

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. J. Japola, Tekst czy głos? Waltera J. Onga antropologia literatury. Lublin 1998.
2. W. J. Ong, Oralność i piśmienność. Słowo poddane technologii. Przeł., wstęp J. Japola. Lublin 1992.
3. W. J. Ong, Osoba - świadomość - komunikacja. Antologia. Wyb., wstęp, pprzekł. i oprac. J. Japola. Warszawa 2009.
4. S. Obirek, Uskrzydlony umysł. Antropologia słowa Waltera Onga. Warszawa 2011.
5. A. Opacka, O improwizacjach Mickiewicza – inaczej. W zb.: Czterdzieści i cztery studia ofiarowane profesorowi Marianowi Maciejewskiemu. Red. D. Seweryn, W. Kaczmarek, A. Seweryn. Lublin 2008.
6. A. Opacka, Śladami oralności. W kręgu ongowskich inspiracji. Katowice 2006.
7. A. Opacka, Ślady oralności w Panu Tadeuszu Adama Mickiewicza. Katowice 1997.
8. A. Opacka, Z czego Janek psom szył buty w „Kordianie”... czyli pytanie o konteksty. W: Interpretacje i szkoła. Katowice 2000.

Zeszyt:

3

Strona pocz.:

249

Strona końc.:

256

Szczegółowy typ zasobu:

Recenzje

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:63644 ; 0031-0514

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, call no. P.I.30 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol ; eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Działalność upowszechniająca naukę (DUN)

Dostęp:

Otwarty

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2 paź 2020

Data dodania obiektu:

20 lis 2017

Liczba pobrań / odtworzeń:

4185

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl./publication/80810

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji