Etnografia Polska 56 Z. 1-2 (2012)
Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk
Batorski Dominik, Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych, [w:] Diagnoza społeczna, red. J. Czapiński, T. Panek, Rada Monitoringu Społecznego, Warszawa, s. 299–327
Ethnomedia 2007, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia 2009, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia 2010, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia – 2011, Izmałkowa Consulting, Warszawa
McLuhan Marshal 2004, Zrozumieć media. Przedłużenia człowieka, Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa
oai:rcin.org.pl:61124 ; 0071-1861
IAiE PAN, call no. P 326 ; IAiE PAN, call no. P 327 ; IAiE PAN, call no. P 325 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Archaeology and Ethnology of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Archaeology and Ethnology of the Polish Academy of Sciences
Feb 2, 2022
Dec 8, 2016
213
https://rcin.org.pl./publication/76871
Edition name | Date |
---|---|
Jagiełło, Ewa A., 2012, Ethnomedia 2007-2011. O zastosowaniu etnografii w projektowaniu strategii komunikacji reklamowej | Feb 2, 2022 |
Kałamucka, Wioletta
Warchala, Jacek
Krzyworzeka, Paweł Rodak, Olga
Szczęsna, Ewa