Metadata language
Ethnomedia 2007-2011. O zastosowaniu etnografii w projektowaniu strategii komunikacji reklamowej
Subtitle:Etnografia Polska 56 Z. 1-2 (2012)
Creator:Jagiełło, Ewa A. ; Wierchowiec, Grzegorz
Publisher:Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk
Place of publishing: Date issued/created: Description: Type of object: Subject and Keywords:Ethnography of media ; Ethnography of Internet ; Applied anthropology ; Qualitative research ; PanMedia Western ; Izmałkowa Consulting ; advertising ; communication ; Ethnomedia
References:
Batorski Dominik, Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych, [w:] Diagnoza społeczna, red. J. Czapiński, T. Panek, Rada Monitoringu Społecznego, Warszawa, s. 299–327
Ethnomedia 2007, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia 2009, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia 2010, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia – 2011, Izmałkowa Consulting, Warszawa
McLuhan Marshal 2004, Zrozumieć media. Przedłużenia człowieka, Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa
IAiE PAN, call no. P 326 ; IAiE PAN, call no. P 327 ; IAiE PAN, call no. P 325 ; click here to follow the link
Language: Language of abstract: Rights: Terms of use:Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Digitizing institution:Institute of Archaeology and Ethnology of the Polish Academy of Sciences
Original in:Library of the Institute of Archaeology and Ethnology of the Polish Academy of Sciences
Access: