1. J.G. Cawelti, Formuły, gatunki i archetypy, przeł. A. Fulińska, „Znak" 1996 nr 10.
2. R. Chandler, Mówi Chandler, Warszawa 1983, s. 93-94.
3. H.R. Jauss, Der Leser als Instanz einer neuen Geschichte der Literatur, „Poetica" 1975 nr 3-4.
4. H. Markiewicz, Odbiór i odbiorca w badaniach literackich, w: Wymiary dzieła literackiego, Kraków 1984.
5. A. Martuszewska, Jak rozbierać „tę trzecią"? O badaniach literatury popularnej, w: Nowe problemy metodologiczne literaturoznawstwa, pod red. H. Markiewicza, J. Sławińskiego, Kraków 1992.
6. J. Ortega y Gasset, Uwagi o powieści, w: Dehumanizacja sztuki, Warszawa 1980, s. 346.
oai:rcin.org.pl:53850 ; 0867-0633
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
Oct 2, 2020
May 12, 2015
17665
https://rcin.org.pl./publication/70220
Edition name | Date |
---|---|
Fulińska A. - Dlaczego literatura popularna jest popularna? | Oct 2, 2020 |
Poniatowska, Izabela