• Wyszukaj w całym Repozytorium
  • Piśmiennictwo i mapy
  • Archeologia
  • Baza Młynów
  • Nauki przyrodnicze

Szukaj w Repozytorium

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Piśmiennictwo i mapy

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Archeologia

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Baza Młynów

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Nauki przyrodnicze

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Motywy muzyczne w pisarstwie Mirona Białoszewskiego

Twórca:

Poprawa, Adam ORCID

Data wydania/powstania:

2004

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 3 (2004)

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

21 cm ; Tekst pol.

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. S. Barańczak, Język poetycki Mirona Białoszewskiego, Wrocław 1974, s. 158-159.
2. M. Białoszewski, Mówienie o pisaniu, w. S. Burkot, Miron Białoszewski, Warszawa 1992, s. 142.
3. M. Białoszewski, O tym Mickiewiczu jak go mówię, w: Debiuty poetyckie 1944-1960. Wiersze, autointerpretacje, opinie krytyczne, wyb. i oprac. J. Kajtoch i J. Skórzewski, Warszawa 1972.
4. M. Białoszewski, Utwory zebrane, t. 1-10, Warszawa 1987-2000.
5. S. Falkowski, Muzyka sfer ziemskich (o niektórych funkcjach motywów muzycznych w poezji Białoszewskiego), „Rocznik Towarzystwa Literackiego im. A. Mickiewicza" 1989, s. 57-64.
6. M. Głowiński, Muzyka w powieści, w: Muzyka w literaturze. Antologia polskich studiów powojennych, red. A. Hejmej, Kraków 2002, s. 292.
7. A. Hejmej, Muzyka w literaturze. (Perspektywy współczesnych badań), „Teksty Drugie" 2000 nr 4, s. 33.
8. J. Kopciński, Gramatyka i mistyka. Wprowadzenie w teatralną osobność Mirona Białoszewskiego, Warszawa 1997, s. 7-8.
9. M. Łukaszuk-Piekary, „niby ja". O poezji Białoszewskiego, Lublin 1997, s. 29-30.
10. Muzyka w literaturze. Antologia polskich studiów powojennych, red. A. Hejmej, Kraków 2002, passim.
11. R. Nycz, Literatura jako trop rzeczywistości. Poetyka epifanii w nowoczesnej literaturze polskiej, Kraków 2001, s. 231-233.
12. S. Prószyński, Poezja, teatr, muzyka, w: Miron. Wspomnienia o poecie, zebrała i oprac. H. Kirchner, Warszawa 1996, s. 31.
13. Z. Siatkowski, Kiedy poeta przestaje być formalistą? „Teksty" 1975 nr 6, s. 109-129.
14. T. Szulc, Muzyka w dziele literackim, Warszawa 1937.

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

3

Strona pocz.:

47

Strona końc.:

58

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:52760 ; 0867-0633

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Dostęp:

Otwarty

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

20 gru 2022

Data dodania obiektu:

23 mar 2015

Liczba pobrań / odtworzeń:

3094

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl./publication/68635

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji