Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
1. P. Bourdieu, Teoria obiektów kulturowych, przeł. A. Zawadzki w: Odkrywanie modernizmu, red., wstęp R. Nycz, Universitas, Kraków 1998.
2. P. Czapliński, Powrót centrali. Literatura w nowej rzeczywistości, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2007, s. 130-131.
3. O.S. Czarnik, Obiegi społeczne literatury, hasło w: Słownik literatury polskiej XX wieku, red. A. Brodzka, M. Puchalska, M. Semczuk, A. Sobolewska i E. Szary-Matywiecka, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1992.
4. T. Drewnowski, Próba scalenia. Obiegi, wzorce, style, Universitas, Kraków 2004.
5. A. Fulińska, Dlaczego literatura popularna jest popularna?, "Teksty Drugie" 2003 nr 4, s. 56.
6. M. Głowińskiego, Dzieło wobec odbiorcy. Szkice z komunikacji literackiej, Universitas, Kraków 1998, s. 136-153.
7. L. Gołebiewski, Rynek książki w Polsce 2007, t. 1: Wydawnictwa, t. 2: Dystrybucja, Warszawa 2007.
8. https://www.wirtualnywydawca.pl.
9. H.R. Jauss, Historia literatury jako prowokacja, przeł. M. Łukasiewicz, Wydawnictwo IBL PAN, Warszawa 1999, s. 145-150, 161-167.
10. E. Kania, Wydawnictwo Dolnośląskie, Wrocław 2003.
11. J. Lalewicz, Komunikacja językowa i literatura, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1975.
12. J. Lalewicz, Socjologia komunikacji literackiej. Problemy rozpowszechniania i odbioru literatury, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1985.
13. A. Martuszewska, Jak rozbierać "tę trzecią"? O badaniach literatury popularnej, w: Nowe problemy metodologiczne literaturoznawstwa, red. H. Markiewicz i J. Sławiński, Wydawnictwo Literackie, Kraków 1992, s. 273.
14. M. Świtała, Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki, Biblioteka Analiz, Warszawa 2005.
15. K. Uniłowski, Z popem na ty, "Pogranicza" 2007 nr 2.
16. S. Żółkiewski, Kultura literacka 1918-1932, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1973.
oai:rcin.org.pl:49749 ; 0867-0633
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
2 paź 2020
14 lis 2014
5228
https://rcin.org.pl./publication/66093
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rychlewski M. - Obiegi wydawnicze a współczesny rynek książki w Polsce | 2 paź 2020 |
Rychlewski, Marcin Barys, Arthur
Kaźmierczak, Marek
Bauman, Zygmunt
Griswold, Wendy Krawczyk, Stanisław
Griswold, Wendy Krawczyk, Stanisław
Palęcka, Alicja Jakubowiak, Maciej
Palęcka, Alicja Jakubowiak, Maciej Werso, Anna