• Wyszukaj w całym Repozytorium
  • Piśmiennictwo i mapy
  • Archeologia
  • Baza Młynów
  • Nauki przyrodnicze

Szukaj w Repozytorium

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Piśmiennictwo i mapy

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Archeologia

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Baza Młynów

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Nauki przyrodnicze

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Towards an international approach for geography education

Twórca:

Schee, Joop van der ; Lidstone, John ; Brooks, Clare

Data wydania/powstania:

2014

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Geographia Polonica Vol. 87 No. 2 (2014)

Wydawca:

IGiPZ PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

24 cm

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. Adang A., Notte H., van der Schee J., 2010. De toekomst in kaart. Nederland in 2040 getekend door onderbouw leerlingen van het voortgezet onderwijs. Amsterdam: Onderwijscentrum VU.
2. Bednarz S.W., Heffron S., Huynh N.T. (eds.), 2013. A road map for 21st century geography education. Geography education research (A report from the Geography Education Research Committee of the Road Map for 21st Century Geography Education Project). Washington: Association of American Geographers.
3. Butt G., 2010. Perspectives on research in geography education. International Research in Geographical and Environmental Education, vol. 19, no. 2, pp. 79-82.
http://dx.doi.org/10.1080/10382046.2010.482179 -
4. Butt G., 2011. Introduction [in:] G. Butt (ed.), Geography, education and the future. London: Continuum, pp. 1-11.
5. Catling S., 2011. Children's geographies in the primary school [in:] G. Butt (ed.), Geography, education and the future. London: Continuum, pp. 15-29.
6. Edelson D.C., Pitts V.M., 2013. Charting the course. A road map for 21st century geography education. Executive overview. Washington: National Geographic Society.
7. Haubrich H., 1992. International charter on geographical education. Freiburg: Commission on Geographical Education IGU, http://www.igu-cge.org/ [25 January 2014].
8. Hicks D., 2002. Lessons for the future. The Missing Dimension in Education. London: Routledge.
http://dx.doi.org/10.4324/9780203219331 -
9. Lambert D., 2010. Geography education research and why it matters. International Research in Geographical and Environmental Education, vol. 19, no. 2, pp. 83-86.
http://dx.doi.org/10.1080/10382046.2010.482180 -
10. Lambert D., 2011. Reframing school geography: a capability approach [in:] G. Butt (ed.), Geography, education and the future. London: Continuum, pp. 127-140.
11. Lambert D., Jones M., 2013. Introduction. Geography education, questions and choices [in:] D. Lambert, M. Jones (eds.), Debates in geography education. London: Routledge, pp. 1-14.
12. Morgan J., 2013. What do we mean by thinking geographically? [in:] D. Lambert, M. Jones (eds.), Debates in geography education. London: Routledge, pp. 273-281.
13. Ottens H., 2013. Reflections on geography education in Europe. J-Reading, Journal of Research and Didactics in Geography, vol. 2, no. 2, pp. 97-100.
14. Taylor L., 2008. Key concepts and medium term planning. Teaching Geography, vol. 33, no. 2, pp. 50-54.
15. van der Schee J., 2012. Geographical education in a changing world. J-Reading, Journal of Research and Didactics in Geography, vol. 0, no. 1, pp. 11-15.
16. van der Schee J., Kolkman R., 2010. Multimedia tests and geographical education: the 2008 International Geography Olympiad. International Research in Geographical and Environmental Education, vol. 19, no. 4, pp. 283-293.
http://dx.doi.org/10.1080/10382046.2010.519149 -
17. Wevers I., 2011. Toekomstbeelden van jongeren in relatie tot hun aardrijkskunde-onderwijs. Utrecht: Utrecht University (master thesis).

Czasopismo/Seria/cykl:

Geographia Polonica

Tom:

87

Zeszyt:

2

Strona pocz.:

213

Strona końc.:

220

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł

Format:

Rozmiar pliku 1,2 MB ; application/pdf

Identyfikator zasobu:

0016-7282 ; 10.7163/GPol.2014.13 ; oai:rcin.org.pl:46915

Źródło:

CBGiOS. IGiPZ PAN, sygn.: Cz.2085, Cz.2173, Cz.2406 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

eng

Prawa:

Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 3.0 PL] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -

Digitalizacja:

Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Centralna Biblioteka Geografii i Ochrony Środowiska Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN

Dofinansowane ze środków:

Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego ; Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R

Dostęp:

Otwarty

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji